Skip to main content

bh en meisjesonderbroeken als jongen

• January 29, 2021
  • 2 reacties
  • 932 Bekeken

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik draag meisjesonderbroeken en bh’s. Ik vind het gewoon heel fijn zitten en ook mooi. Ik vind strings, slips, hipsters en andere meisjesonderbroeken fijn en mooi. Ik draag vaak (alleen thuis) een tienerbh van hema en boobs en bloomers en van b&b heb ik ook meisjesonderbroeken. Het liefste zou ik alleen maar meisjesondergoed dragen voor de rest van mijn leven maar ik weet niet hoe mensen daar op zouden reageren en hoe ik het kan vertellen. 

Zijn er meer jongens die bh’s en meisjesonderbroeken dragen?

2 reacties

• January 29, 2021

Heey,

Als jij meisjes ondergoed wilt dragen moet je dat vooral doen. Ik heb geeeen idee hoe mensen daar op gaan reageren, maar maakt dat uit? Het gaat er toch om wat jij wilt en waar jij je fijn bij voelt?  Ik snap wel dat de reactie van mensen lastig kan zijn als die negatief is maar blijf gewoon jezelf. 
Ik zelf draag geen meisjesondergoed dusja...

• December 6, 2021

Ik heb dit ook! Ik ben alleen ietsje jonger maar ja, dat veranderd het feit niet. Als je echt bang bent zal ik het verstoppen maar als je na een tijdje zit zovan: ja, ik wil het gewoon. dan zeg je het tegen je ouders en ga je langzamerhand stapje voor stapje met meisjesondergoed en uiteindelijk bh’s in het openbaar. Veel succes!!