Vraag

Bff betrapt bij vingeren door vriendje

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 2165 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi iedereen ik heb een bff die vk heeft en ze doen ookal met elkaar laatst toen was ik bij hun en moest ik naar de wc en ik kwam terug en mijn bff werd gevingerd door haar vriendje ik was redelijk in schok en ik slaap al 2 dagen slecht wat moet ik doen heeft der iemand tips 

 

 


4 reacties

Beetje apart dat zij dit doen als jij bij hen in huis bent. Ik snap dat je er een beetje van geschrokken bent maar je zult wel moeten accepteren dat zij als vriend en vriendin seks met elkaar hebben. Die gedachten is misschien heel vreemd en erg wennen, maar zo is het nou eenmaal.

Ik zou me hier verder niet zo druk meer om maken. 

Groetjess

Heyy

Ik snap wat je bedoeld. Het is altijd heel raar om te beseffen dat 2 mensen die je kent seks hebben. Al is het eigenlijk heel normaal. Ze hebben tenslotte een relatie. Dat ze dat doen terwijl jij er bent is wel een beetje raar ja. Praat erover met die vriendin. Vraag haar dat ze hun willen inhouden als jij er bent. Dat zal ze vast wel snappen hoor.

Groetjs

 

Hallo x_anoniempje2008 :)

Het is vrij normaal, je kunt zoals Kaas123 voorstelt om te vragen of ze geen seksuele activiteiten willen doen als jij er bent.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hey, ja voor de meesten een beetje raar dat ze dat doen maar persoonlijk wind het me wel erg op. Heb zelf wel ervaring hiermee. Zelfde advies van mij, vraag haar het niet te doen als je het echt vervelend vind. Groetjes.

Reageer