betrapt tijdens seks

  • 25 March 2021
  • 4 reacties
  • 2216 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 139 reacties

mijn vriend en ik hebben nu sinds een paar weken zovaak mogelijk seks

eergisteren bij hem thuis dachten we alleen te zijn en toen bleek dat zijn broer heeft staan kijken toen ik mijn vriendje aan het pijpen was, we waren toen al naakt

was een flinke schok, voelde me niet fijn. mijn vriend heeft zijn broer ook gelijk weggejaagd.
voelt heel verwarrend, een ander die mij nu naakt ziet, en mij zien pijpen. gelijk geeft het ook een ander gevoel. was erg nat later toen ik er aan terugdacht.

is dat raar? weet niet goed wat te doen


4 reacties

Hi!

 

Betrapt worden kan erg vervelend zijn. Sommige mensen vinden het fijn om bekeken te worden, dat maakt helemaal niet uit! (Wat ik begrijp uit het nat worden bij terugdenken)

Heb het erover met je vriendje als je nog ergens mee zit. Je hoeft je er zeker niet voor te schamen.

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +3

ik schaam me er niet voor.

vind het gevoel zo raar, betrapt worden is niet leuk, maar het lijkt wel of ik er geil van word

 

Ik snap je volledig! Betrapt worden is zeker niet leuk, misschien is het een kink? Hoe dan ook, laten we hopen dat het niet weer gebeurt!

Fijne middag

Reputatie 4
Badge +3

Heb er nog veel over gepraat met mijn bff.  ze is best slim en openminded.

Het lijkt erop dat ik het betrapt worden, mezelf laten zien erg opwindend vind. We hebben er wat mee gespeeld en ik was erg nat hihi   weer wat geleerd over mezelf :grinning:

 

Reageer