Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Betrapt op pijpen

• 18 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 997 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Kortom gezegt ik en men vriendin zijn betrapt op pijpen onder douche door mijn broer en die zegt dat hij het aan men ouders gaat vertellen men vader is alweer thuis en ik durf nog niet naar beneden wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Cajongen 18 augustus 2019, 19:40

Als ik je ouders was zou ik over jou mijn schouders ophalen en je broer een standje geven over privacy, mensen betrappen, en dat gewoon voor je houden.

Je bent alleen kwetsbaar voor je broer omdat je je schaamt. Als je dat niet hebt, is er niets waarmee hij je kan raken. Alles wat iemand (je ouders) kan zeggen is 'goh. nou. tsja'.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Haai Jongensnaam Wat is er nog verder gebeurd . We kunnen je niet echt goede raat geven . Wat het zou kunnen dat je broer niets aan je ouder verteld .
Reputatie 1
Badge +2
@Timotje ik ben al naar beneden gegaan en niemand deed iets vreemds ofzo dus ik denk dat hij het nog niet heeft verteld maar ik ben nu wel bang want hij kan me er altijd mee chanteren
Reputatie 1
Badge +3
Mag je nog geen meisje hebben ? Ander stel je haar bij je ouders voor . Die zullen wel vermoede dat je sex heb .
Reputatie 1
Badge +2
@Timotje men ouders weten dat ik een vriendin heb en ze komt ook best vaak langs maar ik ben 13 en ze verwachten denk ik niet dat ik al seks want dat is volgensmij best jong en ik wil niet dat ze het nu al weten want dat is gwn heel ongemakkelijk en ik wil ook gwn privacy hebben
Reputatie 2
Badge +1
Als ik je ouders was zou ik over jou mijn schouders ophalen en je broer een standje geven over privacy, mensen betrappen, en dat gewoon voor je houden.

Je bent alleen kwetsbaar voor je broer omdat je je schaamt. Als je dat niet hebt, is er niets waarmee hij je kan raken. Alles wat iemand (je ouders) kan zeggen is 'goh. nou. tsja'.
Reputatie 1
Badge +2
@Cajongen bedankt voor je reactie
En ben net naar men broer gegaan en heb gezegt dat het me niks boeit als hij het verteld en dat hij gwn jaloers is en hij zei: dan ga ik het nu zeggen
En ik zei: ja doe maar lekker
En toen nog wat scheldwoorden ik weet niet of hij het al heeft verteld maar het boeit me ook niet echt meer

Reageer