Hey Jo123,
Je denkt dat je zus je heeft betrapt op aftrekken. Ze maakte een opmerking maar je weet het niet helemaal zeker, begreep ik. Bovendien trekt (bijna) iedere jongen zich wel eens af. Het is dus niet heel raar, en als je zus je inderdaad heeft gezien denk ik niet dat ze er nog weken mee zit. Het ergste is dat je je nu nogal geneert.
Tja, wat kan je doen? Je zou het er natuurlijk met haar over kunnen hebben, praten lost veel op en kan je ook opluchten. Maar of het hier ook geschikt voor is? Dat raad ik af, het is natuurlijk goed als dit soort onderwerpen wat normaler worden. Maar ik verwacht dat het een heel ongemakkelijk gesprek wordt. Ook omdat je vermoed dat ze je had betrapt op aftrekken, en het niet zeker weet.
Ik zou het even langs je laten gaan en je er overheen zetten. Sorry als dat niet het advies is waar je op hoopte, maar dit soort dingen horen er nu eenmaal bij.
Groetjes,
Paardebloem
Bedankt zal ik proberen paardebloem83
Ik zou naar je zus gaan en proberen uit te leggen, dat jij je er ook voor schaamde
Ik zou naar je zus gaan en proberen uit te leggen, dat jij je er ook voor schaamde
Je doet niks fout, je hoeft niks uit te leggen en ik denk dat je haar niks vertelt dat ze niet al weet.
Maar ja, praten kan altijd, denk alleen dat het weinig toevoegt.