Vraag

betrapt op aftrekken

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 1044 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

dag, ik ben dus betrapt of aftrekken en ik weet niet wat ik moet doen. omdat mijn ouders vaak mijn kamer in komen en de wc gehorig is trek ik me af in de glijbaan van een kinderspeeltuin. nou er gleed vorigeĀ dus een kind ineens naar beneden, hierdoor werd ik uit de glijbaan geduwd. dus ik stond met mijn blote leuter midden in een kinder speeltuin. alĀ die kinderen kijken naar overduidelijk zichtbare lul. al die moeders en vaders boos en ik rennen dus. alleen nu ben ik bang dat ze zagen waar ik naar binnen ben gegaan, en dus binnenkort voor mijn huis staan. nu is mijn vraag of die angst terecht is?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Het is niet echt handigĀ om in de glijbaan van een kinderspeeltuin je ding te doen. Dat is ook 'Public exposure' dus illegaal. Maar ik denk niet dat er iemand voor je deur gaat staan daarvoor.

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat het best wel zou kunnen dat ze voor je deur gaan staan. Dan woord het heel ongemakelijk maar het kan ook goed uit paken,dat ze niet mee zo maar je kamer in koomen, vraag sowieso of ze niet gwoon de kamer in willen komen,en of er gwoon niet in willen komen. En als dat niet kan kan je het onder je deken doen en podeer geen geluid te maaken, met muiziek en of onder de douche kan ook. Ik hoop dat er niemand komt.

Reputatie 6
Badge +12

Niet handig om het daar te doen. Verstoring van de openbzre orde?

Reageer