Vraag

Betrapt op aftrekken

  • 11 November 2020
  • 5 reacties
  • 1679 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik was zojuist op de wc aan het aftrekken en was blijkbaar vergeten de deur dicht te doen. Opeens doet mijn zusje van 13 jaar de deur open. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen, kan iemand misschien vertellen wat slim is om nu te doen?


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

dat is natuurlijk echt super akward, ik zou het er gewoon niet meer over hebben, gebeurt is gebeurt. Ik ben een meisje van 13 en ik heb mijn ouders een keer betrapt, dat vergeet ik nooit meer en jou zusje denk ik ook niet, maar er is nu eenmaal niets aan te doen.

Ja lijkt mij eigenlijk ook het beste, maar ik heb het gevoel dat ze me niet meer durft aan te kijken straks bij het eten😅

Ik ben door mijn moeder ooit betrapt bij masturberen . Ze kwam de kamer binnen met schone was . En heeft de deur met een weer dicht gedaan . Die avond bij het eten was het heel stil . We durfde niet te praten . En hebben het er nooit over gehad . Het is bij ons gewoon voorbij gegaan. Ik weet dat mijn broer en neefje ook masturberen door dat we in zomerhuisjes met zijn twee op een kamertje slapen .

 

Maar met een zusje zal wel anders zijn ?  Heb jij zelf vragen of wat wil je er zelf mee doen ?

@Timotje Oh gelukkig ben ik niet de enige met deze vervelende ervaring... We gaan zo eten dus wel zullen wel zien, ik heb wel een goede band met haar maar nu kijkt ze misschien anders naar mij ofzo😬

Hey 

Hoe is het gegaan tijdens eten? Ik ben zelf ook al paar betrapt, door mijn moeder en door mijn zus. Wij zijn thuis wel redelijk open, word dus niet raar gedaan als je doet. Hopelijk snapt jou zusje jou ook, ze is 13 en heeft ook de leeftijd dat ze aan het ontdekken is. Verder zou ik er niet te zwaar aantillen, waait wel weer over. 

Reageer