Vraag

betrapt op aftrekken

  • 5 August 2020
  • 8 reacties
  • 1622 Bekeken

Badge

Ik ben door mijn moeder betrapt op aftrekken op de bank ik schaam me hier erg voor iemand tips om me niet te schamen?


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi tostihamkaas

Het is mij pas nog overkomen onder de douche .

Ik was vergeten de deur op slot te doen en ineens was m'n moeder daar tijdens het vingeren helaas

Ik weet niet wie diegene is dit je betrapt heeft maar beter ga je erover praten anders blijft het ongemakkelijk want aftrekken of vingeren is onderdeel van het leven en doet iedereen ook vast degene die jou betrapt heeft 

Succes en schaam je niet ook al dat ik dat wel maar is goedgekomen alsnog 

Reputatie 7
Badge +19

Yo

gwn tegen je moeder zeggen hoe je erover denkt? En miss begint je ma er zelf wel over… maar ik denk dat je t wel vergeet over n paar dagen maarja idk

Reputatie 1
Badge +1

Ik kan helemaal snappen dat je je nu schaamt.

En ook dat je er niet over wil praten met mensen!

Ik ga je proberen advies te geven, ok?

 

Dit gebeurd bij iedereen wel eens, bijvoorbeeld bij @Helena, en ik weet niet hoe oud je bent, maar het is vast niet erg om het op je leeftijd te doen, iedereen op zijn tijd. Zelfs al vind je het vreselijk om met je moeder hier over te  praten, ik beloof je dat het oplucht. Ik raad wel aan om het niet met veel andere mensen er over te hebben :)

 

Ik hoop dat ik heb kunnen helpen!

Badge

Ik praat er liever niet over met mijn moeder maar bedankt voor het advies!

Reputatie 1
Badge +1

Ik praat er liever niet over met mijn moeder maar bedankt voor het advies!

Dan moet je er mee leven en zit er niks anders op helaas 

Reputatie 4
Badge +1

Hey hey, 

 

Ik snap dat je je schaamt. Ik weet het gevoel want ik Ben paar dagen geleden ook betrapt. 

 

Maar ik zal gewoon door gaan en er niet zoveel van denken. Je moeder weet ook wel dat je in de pubertijd zit en je moeder zal het wel begrijpen omdat zij ook een puber is geweest

 

Wat was de reactie van je moeder toen je werd betrapt?

 

GrtZz

Hee tostihamkaas

Bij mij pas nog gebeurd toen ik op bed met mezelf speelde 

Ik dacht dat m'n ouders al weg waren boodschappen doen en ineens stond ze in de deuropening van m'n kamer want wilde wat vragen.

Ze schrok zei heel hard sooorrryyyy en ging weer weg .

En in de avond klopte ze op me deur en wilde praten en ze zei dat ze het niet erg vind en heel normaal vind en ze gaf tip om een handdoek te gebruiken voor het bed vies word en ze gaf me een kus en ging weg.

Eerst baalde ik maar nu wel prettig dat ik me wat vrijer kan voelen met aftrekken .

Je ouders weten echt wel dat je masturbeerd en het is een feit dat jij en ik er meer mee zitten dan je vader of moeder want die zijn ook onze leeftijd geweest 

Succes ermee 

Reputatie 7
Badge +5

Niet aftrekken op de bank

Reageer