Vraag

Betrapt op aftrekken

  • 7 August 2018
  • 6 reacties
  • 2360 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ging net douchen. En ging ik me aftrekken. Toen ging de deur even open en dicht dus ik weet niet of ze me zagen. Wel moeilijk te zien in onze douche. Mijn moeder doet gwn normaal en mijn vader is boodschappen doen. Ik weet niet wie de deur even open deed maar iik weet niet wat ik moet doen. Lig nu op bed

6 reacties

Het zou kunnen dat iemand je gezien heeft maar snap niet zo goed waarom dat uitmaakt. Je ouders weten dat het normaal is dat je dat op jouw leeftijd doet
Badge +5
Ga er vanuit dat je ouders allang verwachten dat jij jezelf aftrekt. Ze zijn zelf ook jouw leeftijd geweest dus weten ze wel wat ze van jou kunnen verwachten. Zullen ze niks van zeggen en jij hoeft je er verder geen zorgen om te maken.
ben vaker betrapt door zowel mijn pa als ma.
krijg altijd het antwoord.
is het lekker knul😉
Ik ben ook door mijn moeder betrapt doen ik op mijn bed maakt lag te rukken . Ze dee ook met een de deur weer dicht . Ik was heel verlegen en durfde bijna niet naar beneden gaan om te gaan eten . Het was veel stiller dan anders aan tafel bij het eten . Wist niet goed wat ik moest zeggen waar of moest kijken . Ik vond het zelf heel lastig .
1 tip, doe het de volgende keer in de badkamer als je niet wil dat je betrapt word
Dat versta ik dat je in de badkamer meer privé zou hebben en vind mijn slaapkamer nu wel privé .

Reageer