Skip to main content
Vraag

Betrapt met aftrekken, wat moet ik doen?

• July 22, 2025
  • 7 reacties
  • 2061 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hai, ik ben een jongen en 15j oud en zit nu op een camping 

het is 22:30 en ik moest naar de wc maar geen zin om zover te lopen. Ik ga dus achter een lange rij met hoge bossen staan en daar pissen maar toen ging ik ook aftrekken nog even snel, ik ben dus lekker bezig maar komt er opeens een vrouw langs gelopen die blijkbaar aan de andere kant stond te genieten van het uitzicht. Ze heeft mij dus denk ik wel gezien maar idk wat en hoeveel. 

wat moet ik nu doen?

7 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 23, 2025

Niets. Het is gebeurd en je kunt het niet terugdraaien. Zij zal ook wel weten dat jongens rukken en misschien vond ze het wel leuk om te zien.  Maar doe het de volgende keer toch maar in je tentje, niet iedereen is gediend van zoiets te moeten zien.

En plas niet waar mensen voorbij komen, dat is vies.

• July 23, 2025

@Donald Duck  je kan er weinig aan doen he. Dat je daar aan het plassen was vond ze misschien niet leuk want dat gaat stinken. Maar ik denk toen je je aan het aftrekken was dat ze dat misschien stiekem wel leuk vond

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 23, 2025

Je kan nu niks meer doen het is al gebeurd en verder er gewoon niet meer op ingaan maar zou als ik jou was volgende gewoon naar het toiletgebruik toegaan als je moet pissen ipv achter de bosjes. Vooral op een camping en rukken zou ik sws in je tent doen niemand hoeft dat verder te zien 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 23, 2025

Helemaal eens met ​@Diana 👍

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

hoe oud was die vrouw? want tis best wel vies als een oude vrouw staat te kijken als je je aan het aftrekken bent. maar indd want de mense hierboven ook zeggen. je kan er weinig aan doen. behalve vooortaan gewoon op de wc plassen

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Zoals iedereen zegt, je kunt er niks meer tegen doen, wat gebeurd is is gebeurd. Volgende keer misschien niet aftrekken in het openbaar. Die vrouw zal echt niet aan iedereen gaan vertellen dat ze je heeft zien aftrekken. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 3, 2025

Niks maar zou het de volgende keer toch op de wc doen om te gaan plassen en het ander als je geen geluid hebt gemaakt kan het zijn dat ze het niet eens heeft gemerkt