Vraag

Betrapt door zusje

  • 3 April 2020
  • 8 reacties
  • 2768 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben gister afgetrokken door zusje van 10 jaar ik ben zelf 11 en zij dee dus me broek naar beneden en bogon aftrekken in me bed is dit raar dat zij dit heeft gedaan bij mij ik was namelijk betrapt door haar ik lag te aftrekken in bed en toen zag zij dat en ze zij ga maar door hoor want ze ging naar me liggen jk zij dat ik niet durfde en zij zij toen dan help ik je wel en toen pakte ze me piemel vast en ging toen aftrekken ik ben 10 jaar en weet nog niet wat dat witte spul is wat er uit me piemel kwam kunnen jullie me helpen wat het is en of het raar is? Laat je mening achter


8 reacties

Reputatie 2
Badge

eum...op je account staat dat je uit 2004 komt...dus ben je 15/16 en geen 11

Dan heb ik verkeerd ingevoerd 

 

Badge

Nee, dit is niet raar. Dit doe ik dagelijks

Echt en weet je ook wat dat wit spul is? 

Reputatie 5
Badge +4

WTF Je bent facking 11! Doe ff normaal! Op die leeftijd wist ik niet eens wat aftrekken betekende! En speelde ik buiten met vrienden! Wtf de jeugd is facking verpest! Alsjeblieft kap met deze onzin je bent nog veel te jong!

Reputatie 5
Badge +5

Hij is helemaal niet te jong, ik begon ook al

mn 10/11

Hey, 

Ik weet niet zeker of dit echt is, maar voor als het echt is ga ik mijn mening geven

Als eerst; met aftrekken zelf is niks mis. (Bijna) iedereen doet het, en iedereen die het doet begint er op een ander moment mee. 11 is aan de jonge kant, maar er is niks raars aan. Het witte spul dat eruit komt is trouwens sperma.

Maar nu over dat je zusje van 10 je heeft afgetrokken.. Dit is veel minder normaal. Als ze een meisje is van 10 weet ze sowieso al vrij vroeg wat aftrekken is, wat verder onschuldig is. Dat ze je gaat aftrekken is veel minder onschuldig. Dit is illegaal (incest en je bent nog geen 14), en het lijkt me niet dat je het nou zo fijn vond om te worden afgetrokken door je zusje. Niet meer doen dus.

-bloempie

Reputatie 5
Badge +5

-onnodige quote verwijderd-

Bloempje heeft helemaal gelijk, ik vraag me trouwens wel af hoe een meisje van 10 weet hoe zij een jongen moet aftrekken???????

Reageer