Skip to main content
Vraag

betrapt door stiefzus

• February 9, 2026
  • 15 reacties
  • 2179 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 14 en wou me laatst gaan aftrekken dus liep ik naar de badkamer en toen lag de bikini van mijn stiefzus daar (ook 14 btw) ik was al hard ondertussen maar ik pakte de bikini van mijn stiefzus en begon me daarmee aftrekken, maar terwijl ik bezig was liep ze in een keer binnen want blijkbaar was ik vergeten de deur op slot te doen en toen keek ze me raar aan en liep ze weg. Maar gisteren wou ik naar bed gaan en ik doe altijd mijn kussen omdraaien omdat ok dat fijn vind en toen lag er in een keer een onderbroek  Van haar. Maar ik weet nou niet of zij die heeft neergelegd of iemand anders moet ik het nu aan. Haar vragen of juist niet?

15 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Duidelijk n hint van haar, misschien zou je eens een van jou boxers bij haar in bed kunnen leggen onder haar deken bijvoorbeeld en kijken wat haar reactie is. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Ja dat had ik laatst al gedaan maar zei ze niks van. We hadden laatst wel toen we alleen thuis waren gewoon aan het praten en toen zij ze zou je ooit iemand willen vingeren of beffen en ik zij zo van ja lijkt me wel geil en toen zij ik en jij en toen zij ze ja natuurlijk maar dat doe ik ook al en toen vroeg ik zo van hoe bedoel je maar ze bedoelde dat ze zelf al vingerde maar dat ze ook wel eens iemand zou willen aftrekken of pijpen

Maar toen kwamen onze ouders thuis en sindsdien doet ze altijd als we alleen thuis zijn bijv strakke broekjes of korte rokjes enz aan

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

wie zou het anders neergelegd moeten hebben en anders leg je het terug bij haar en ook 1 van jou en dan zien of er weer iets onder je kussen komt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Djee dat had ik al een keer gedaan en toen lag er jdd de dag erna weer een maar dat was voor het bericht wat je hierboven ziet op handballer

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 9, 2026

Doe niks met je zus. Als het waar is tenminste.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Het is mn stiefzus maar soms lijkt echt alsof ze me verlijdt en het met me wil doen

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 9, 2026

Al is het je stiefzus: dat is toch eig ook een soort familie. Kijk het is geen bloedband, maar je woont wel met haar en je gaat hier spijt van krijgen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Ja maar de verleiding is zo groot hun douchen ook altijd met de deur open en ze heeft zulke mooie tieten en zn strakke kont en n mooie vagina 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Ik zou haar de volgende keer dat jullie alleen zijn gewoon vragen waarom ze het daar lag...

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

He kwartel, jullie moeten alleen iets doen als jullie het allebei willen en veilig, zodat jullie alvast geoefend hebben voordat je iets doet met iemand anders, maar je piemel hoeft natuurlijk niet in haar spleetje. heb je al zaadjes? dus goed afspreken tot hoever.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Ja als we alleen thuis zijn zal ik het aan haar vragen en vragen of we iets bij elkaar zullen doen bijv vingeren aftrekken pijpen etc

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Ja als we alleen thuis zijn zal ik het aan haar vragen en vragen of we iets bij elkaar zullen doen bijv vingeren aftrekken pijpen etc

En al meer nieuws

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

Hey ​@Kwartel nog nieuws?

Ik ben wel eens benieuwd!

Groeten

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

Hoe is het afgelopen 

GoldenRetrieverGuy