Skip to main content
Vraag

betrapt door ouders

• October 4, 2025
  • 3 reacties
  • 1319 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb dus een groot probleem 

ik en m’n stiefbroer hadden laats dus weer een keer seks, omdat we elkaar best wel een beetje leuk vinden en vinden het heel lekker, maar nu is het probleem nu dat we zijn betrapt door m’n moeder. 

het zit dus zo, we hadden dus seks en we dachten dat we alleen thuis waren en gingen toen neuken maar toen we dus bezig waren kwam me moeder binnen en zei wat gebeurt hier nou weer, want ik kreunde beste hard dus toen zag ze ons en nu is ze heel boos op ons 

dus wat moeten we nu doen?

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 5, 2025

Het is ook niet zo slim om dat te doen met je stiefbroer, ook al is hij geen échte familie.

Dus ik zou dat in de toekomst niet meer doen 

• October 5, 2025

Je moet ook geen seks hebben met je stiefbroer ik zie dat als een familielid en dat is incest. Dus ik geef je moeder gelijk! Sorry niet kwalijk bedoeld 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

uhmm ik snap dat dit echt super moeilijk en eng voelt… 😟 maar dit is wel iets heel serieus. als je moeder boos is moet je nu gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je spijt hebt en dat je hulp nodig hebt. dit is niet iets wat je alleen kan oplossen. je moet echt met een volwassene praten die je kan helpen, zoals je moeder of iemand anders die je vertrouwt. en als dat te spannend is kan je ook met de kindertelefoon bellen

xx liefs Wolf 🐺