Vraag

betrapt door ouders

  • 4 September 2021
  • 7 reacties
  • 1799 Bekeken

Badge

Help!! ik ben betrapt op masturberen en kreeg hier vannochtend een opmerking over, wat moet ik doen? Ik schaam me dood 


7 reacties

Badge

onnodige quote verwijderd


O wat beschamend. Wat was de opmerking dan?. Je moet er gwn over gaan praten.

Badge

@Anoniemapd123 
De opmerking was dat ik het had gedaan vannacht, dus ze weten het. Maar wat moet ik doen? Ik durf er niet over te praten en het is beschamend

Reputatie 3
Badge +3

Hee,

ik snap dat je het beschamend vindt, maar dat hoeft eigenlijk niet. Je ouders snappen gewoon wat je aan het doen was, en hebben dat toen ze jong waren waarschijnlijk zelf ook gewoon gedaan. 

Als je er niet over wil praten is dat oké, maar het hoeft niet als een probleem te voelen. 

 

Groetjes,

Ikbenanoniem2

Reputatie 7
Badge +5

Niks aan doen, ze vergeten het vanzelf

Reputatie 6
Badge +7

Je ‘moet’ er ook helemaal niet over praten, waarom zou dat ‘moeten’ ? 

Ik ben een keer betrapt toen ik niet eens bezig was. Ik was even goed aan het krabben en toen hoorde ik de deur heel zacht dicht gaan. Mijn ouder(s) moeten dus gedacht hebben dat ik bezig was want zo zag het er wel uit. 

‘Moet’ ik ook niks mee, adem in, adem uit, het leven gaat verder.

 

Reputatie 1
Badge +1

geen zorgen, tis de normaalste zaak van de wereld. Alleen doen mensen alsof het heel raar is, net zoals ongesteld. Vinden mensen ook beschamend maar t gebeurt toch, dit is niet anders. Je moet er niks mee, voel je er niet schuldig over. Iedereen doet het, dus lekker blijven doen. Je ouders deden dit ook vroeger.

Badge +1

lekker blijven doen..dat je ouders om de hoek komen kijken is wel apart...maar even goed..gewoon door gaan. het hoort erbij...zo leer je jezelf kennen. en daarmee wat je lekker vind.

ga door… ik ben trots op je

Reageer