Skip to main content
Vraag

Betrapt door neef en wil meer

• August 21, 2020
  • 5 reacties
  • 5520 Bekeken

Hallo allemaal, ik had vanmiddag om half 2 met mijn neef afgesproken, dus ik dacht rond 1 uur dat ik nog wel kon rukken gewoon een vluggertje. Maar ja hij kwam al om 10 over 1 dus zag hij mij Daar aan mijn pik te trekken. Hij vroeg wat ik deed, ik zei dat hij dat zelf ook wel zag. Hij lachte me eerst uit, maar daarna zei hij dat ik het mocht afmaken. Dat heb ik gedaan, kwam ik terug bij hem zei die tegen mij: maakt niet uit, doe ik ook vaak.

Nu zat ik er net aan terug te denken en dacht ik dat ik ook graag met hem wil rukken. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ie het het wil, omdat hij het wel vaker met vrienden heeft gedaan. Maar ik heb het nog nooit gedaan, hoe moet ik er over beginnen en wanneer?

Ik ben trouwens 14 en de neef 15

5 reacties

• August 22, 2020

Hi Ikzeghetlieverniet,

haha, ja dat hebben wij ook wel eens, dan denk je dat je nog genoeg tijd hebt en dan staat er ineens iemand in je kamer. Bij ons is dat meestal ons jongere broertje, maar soms ook wel een vriend die ineens voor het raam staat of via de schuifpui binnen komt als verrassing. Ja, we slapen op de begane grond. Dat heeft voor- maar ook nadelen :stuck_out_tongue:

Was je al ver toen hij je bezig zag en wat vond je ervan dat ie zei dat je wel door mocht gaan? Volgens mij vond ie het wel geil om jou bezig te zien. Vond je het niet raar om dan door te gaan met aftrekken? Kon hij de hele tijd je piemel zien?

Als hij het al vaker met andere jongens heeft gedaan denk ik wel dat hij ook wel aan jouw piemel wil trekken, maar dat moet je wel ff vragen dan of je moet er voor zorgen dat hij je weer betrapt, maar dan nu, omdat jij daar voor zorgt.

Had hij zelf verteld dat ie ook met andere jongens aftrekt of hadden die jongens dat tegen jou gezegd of via via gehoord.

Misschien kun je via een gesprekje over aftrekken hem zover krijgen. Je kunt zeggen zoiets van 'weet je nog laatst toen je binnen kwam en ik me aan het aftrekken was, vond je dat raar om te zien of geil en wilde je ook keertje meedoen ofzo. Moet je ff kijken hoe het loopt.

Of als je opnieuw een keertje afgesproken hebt, dan zorg je dat je nog bloot bent als ie komt en zeg je ‘oh is het al zo laat, ik was nog kleren aan het uitzoeken’ en dan kun je je piemel showen en zeggen, als je leuk vind kunnen we eerst nog ff relaxen hier. Of zoiets, ik weet ook niet precies wat ik dan zou zeggen. Komt meestal wel vanzelf.

Succes. Als je nog vragen hebt lees ik het wel.

Groetjes,

M&M's

• August 22, 2020

Hij heeft het jou zien doen, hij heeft gezegd dat hij het ook vaker doet, en dat hij het ook met vrienden doet. Dus ja ik denk dat je het gewoon kunt vertellen 

• August 22, 2020

Heyy

Je kunt als je neef er is bv van een lange broek naar een korte wisselen omdat je koud hebt ( is niet persé waar maarja, soms moet je je stoute schoenen aantrekken). Dan kun je ''per ongeluk'' een stijve krijgen en zeg je,'' heb wel zin om af te trekken, doe je mee?''

Je kunt ook bv zeggen dat je onderbroek niet lekker zit en dat je ff een andere aandoet, dan volgt een beetje hetzelfde als hierboven.

Groetjs

• August 22, 2020

ik heb da wel eens da iknie hoor dat iemand naar boven komt en dat hij ineens voor in m’n kamer staat. maar ben nog nooit betrapt wel bijna 2 keer door m’n zusje

• October 8, 2020

Kan je even vertellen hoe het is gegaan