Skip to main content

Betrapt buiten naakt

• June 18, 2025
  • 17 reacties
  • 2897 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was laatst buiten in een park en toen werd ik heel geil dus ging ik ergens op een paadje aftrekken uit het niets liep er ineens een meneer langs maar ik had alleen mijn jas open en m’n eikel uit m’n broek maar ik weet dus niet of hij het gezien heeft en toen kreeg ik steeds de neiging om m’n pik aan de volgende voorbijganger te laten zien maar er kwam niemand.

17 reacties

• June 20, 2025

Hallo,

Laat ik je één ding meegeven: Laat geen enkele voorbijganger zomaar je pik zien en zéééker niet als die voorbijganger een vrouw is! Dat is echt heel beschamend! Als ik in een park zou lopen en iemand zou zijn penis laten zien dan zou ik hem zo geweldig hard daar getrapt dat hij daar over een jaar nog last van heeft.

Prima dat je geil bent, maar niet masturberen en helemaal geen geslachtsdelen laten zien aan willekeurige voorbijgangers in het openbaar.

Sorry, maar ik was een beetje geschokt. Hopelijk is het aangekomen

Groetjes

• June 20, 2025

one-way-ticket naar de rechtbank als je gepakt wordt. 

ouders, familie, iedereen - zullen er niet mee lachen 

en dan nog krantenartikels en online chat over jou exhib neigingen

nee dank u wel, toch? 

en als het voor te lachen was dat je dat hier post: stop ermee

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 20, 2025

Heyy

Het is zeker niet slim om je piemel te laten zien aan vreemden

En alleen je jas open is toch niet spannend genoeg

Ik ga altijd naar het bos kleed ik me uit laat ik me kleren in de bosjes en loop ik lekker een heel stuk naakt. In het bos word je minder snel gezien en je kan volledig naakt win win is dat toch?

• Net nieuw
  • June 20, 2025

Hoi ​@Meisje15x , maar wat als iemand je tegen komt?

Onnodige quotes verwijderd

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 21, 2025

Heyy 

Ja als je iemand tegenkomt is vervelend maar gelukkig is dat niet snel in een bos vooral als je best ver van de wandelroute af gaat want zo'n beetje alle mensen die dan naar dat bos gaan doen gewoon de wandelroute en als je toevallig mensen tegenkomt ver van de wandelroute af zijn die vaak ook wel uit naar wat geils

• June 22, 2025

Er zijn geloof ik ook naturistenwandelroutes in Duitsland en zo geloof ik, misschien een beetje ver weg maar daar wandelt iedereen gewoon naakt. Naturisten associëren naakt zijn alleen niet met seks, dus als je daar dan heel geil gaat lopen doen zijn ze ook niet bepaald blij met je. Misschien is dat iets voor jou ​@Meisje15x ?

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 23, 2025

Heyy

Dat is wel iets voor mij inderdaad ergens waar ik naakt kan lopen zonder problemen 

Alleen ik ben 15 dus kom er moeilijk 

• June 24, 2025

Ja da's wel waar.

Misschien met je ouder(s) als die dat ook willen/weten?
Of met je vriendinnen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 25, 2025

Heyy

Ouders gaat moeilijk die hebben geen idee dat ik openbaar naakt loop 

Een vriendin van mij is 18 met rijbewijs met haar zou misschien kunnen maar weet niet of zij op veel naakte mensen staat te wachten 

• June 26, 2025

Ja dat is inderdaad wel een probleem. 

Denk je dat je ouders het erg zouden vinden als ze zouden weten dat je openbaar naakt loopt?
Want als dat niet zo is, zou dat misschien wel kunnen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 26, 2025

@natuurlijk_roodharige 

Heyy

Dat zou ik echt niet weten ik ben al wel de enige nudist thuis en dat vinden hun niet erg maar ik denk dat hun niet blij zouden zijn als ze weten dat hun 15 jarige dochter naakt openbaar loopt

Onnodige quotes verwijderd door de Kinderelefoon.

• June 27, 2025

Ja dat begrijp ik ook wel.

Dan vrees ik dat je dan toch nog even moet wachten

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 27, 2025

​@natuurlijk_roodharige 

Heyy

Ja helaas wel

Dan voor nu maar in een bos in Nederland 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 28, 2025

Ja is niet handig. Zat vorig weekend in de trein toen ik een meid met echt hele dikke tieten zag. Kwam later met haar in dezelfde metro te zitten en had er goed zicht op. Wilde me ter plekke aftrekken maar dat kan natuurlijk niet. Had wel echt een hele grote stijve in m'n broek en dat heeft ze gezien

• June 28, 2025

Hoi ​@Aninieme 

Stel je nou voor dat ik dat was!

dat lijkt me heel traumatiserend en ook best vies. Dus doe please niet

Luna_14
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 3, 2025

Ik was laatst buiten in een park en toen werd ik heel geil dus ging ik ergens op een paadje aftrekken uit het niets liep er ineens een meneer langs maar ik had alleen mijn jas open en m’n eikel uit m’n broek maar ik weet dus niet of hij het gezien heeft en toen kreeg ik steeds de neiging om m’n pik aan de volgende voorbijganger te laten zien maar er kwam niemand.

als je gezien wordt kost zo’n boete €1250 eurie’s

niet aanraadbaar dus

Forum|alt.badge.img+4

Niet iedereen zit erop te wachten als je ze hun piemel laat zien.