betrapt bij vingeren of aftrekken?

  • 25 March 2020
  • 3 reacties
  • 1098 Bekeken

Badge

Ben je wel eens betrapt op vingeren/aftrekken?

zo ja door wie en hoe?

en wat doe je der tegen?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Naakt zijn is bij ons heel normaal en m’n ouders weten dat ik ruk, ze hebben dat wel eens gezien toen een van hun plots m’n kamer binnen kwam

Ben vaker betrapt op aftrekken. Eerste keer was toen ik op schoolreis was naar texel. Ik lag in bed te rukken maar de deur zat blijkbaar niet op slot dus er kwamen paar vrienden naar binnen en ik vond het wel kut. 

Badge +1

ja, maar bewust betrapt, ik was me aan het rukken in de auto aan een bankje, ik wou dus betrapt worden, natuurlijk komt er een groepje van 6 jongens afgefietst, en ze kwamen naar het bankje(dat achter mijn auto stond) dus toen werd het wel spannend, maar ik bleef verder rukken, ze zijn 10 min blijven zitten zonder iets te merken, tot ze gingen vertrekken… de ene moest nog plassen, ik ook, ik ook, ik ook, op een gegeven moment stonden ze met 6 naast elkaar te plassen(naast mijn auto was een weide) dus ze stonden ongeveer 30 meter van mijn auto, de ene heeft gedaan en draait zich om… “ow shit er zat daar wel nog iemand in die auto” zei hij, ze kwamen dichter, “ow shit die is hem aan het ru...” en terwijl hij het woord uitsprak spoot ik van spanning op mijn trui :p

Reageer