Zijn jullie weleens betrapt tijdens het aftrekken of vingeren en wat gebeurde er bij jullie
Ja 1x door een vriend en heb zelf een keer klasgenoot betrapt die zich op de wc op school aan het rukken was.
Ik weet niet hoe oud je bent maak komt vanzelf. Ik was 13 toen ik de eerste keer sperma had
Zal niet lang meer duren
Hoi,
Jullie gaan off-topic, zouden jullie bij het onderwerp willen blijven?
Bedankt,
groetjes Marieke / De Kindertelefoon
Nee gelukkig niet
Dat was op de voetbalclub club geweest. We hadden dus gevoetbald en ik op die dag.. de enigste die wou gaan douchen daar was ik . Eerst nog met de boys gekletst ook over meiden geile praat met wie ik naar bed ben geweest. Toen gingen ze naar huis en ik liep naar de gemeenschappelijke douches. Ik was ook opgewonden geraakt dus had ik een gezonde stijve
Ik wou me eerst gaan aftrekken en had de straal water harder gedaan. En mijn piemel ingezeept en begonnen met afrukken. Ik was vergeten dat de trainer er ook nog was .Hij liep in zijn blote kont en slippers de douche ruimte binnen. Ik had hem niet horen aankomen hij zag duidelijk waar ik mee bezig was. Ik wou me verontschuldigen met sorry.. Hij zei die goede man..voor mij hoef je niet te stoppen met masturberen. Jongens van jouw leeftijd zitten vol met mannelijke seks'hormonen als testosteron . Dat maakt je geil is heel normaal hoor. Ik vertel niks blijf gewoon tussen ons geheim . Ik kijk niet hoor ga maar lekker trekken nu ..als je het sperma maar goed weg spoel in het putje. Was wel relaxed hoe chill hij deed .
Hahah ik ben al vaker betrapt door mijn vader en stiefvader en ook nog eens door mijn stiefbroers, maar hun doen daar niet zo moeilijk over ik heb hun namelijk ook allemaal al betrapt met aftrekken. ik ben een keer betrapt door mijn stiefvader toen we op vakantie waren naar Spanje, toen was ik aan het aftrekken in de douch (die helemaal van glas was) van de hotel kamer en er zat geen slot op de deur. dus mijn vader liep gewoon naar binnen en zag dat ik bezig was, ik schaamde me niet heel erg want hij had me al vaker betrapt. hij maakte het ook niet ongemakkelijk ofzo hij zei, ga maar gewoon lekker door hoor dan stoor ik je niet verder. en hij zei ook dat hij al had afgetrokken in de douch
Heyy,
niet dat ik zeker weet, of nou ja ik weet dus niet of ik het gedroomd had of dat t echt zo was
maar ook als t echt was droom had die het net niet door volgensmij
Best vaak betrapt..🤪
Nou eentje dat dat gebeurde was dat ik bij mijn opa een weekend logeerde in de zomer vakantie . Ik zou hem gaan helpen Hij woonde alleen in zo'n kleine Senioren woning met 1 slaapkamer. Ik sliep in dezelfde ruimte op een opklapbare veldbed. Dus niet veel privacy samen slapie doen met die ouwe lul van 68. Ik was zo boter geil op zaterdag een meisje van mijn klas appte een foto van haar borsten. Het toeval was dat mijn opa effe boodschappen ging doen.
Yes fapppen rukken die volle zak leeg maken Hij zal wel zeker een uurtje weg zijn dacht ik...dus niet want hij was zijn portemonnee vergeten. Maar goed ik had mijn oortjes in met muziek hoorde hem niet dat hij bij de voordeur naar binnen was. Je raad het al zijn pinpas lag dus in de slaapkamer op het nachtkastje. Ik was net 10 seconden klaargekomen lag naakt met een stijve en sperma op mijn buik . Hij liept zo binnen met ohhh sorry je hebt je net afgetrokken jongen zie ik. Dacht dat die ouwe een hartstilstand kreeg met een blik van dat had ik nou niet moeten zien...ook nog een rood gezicht Ik ga je wel nu een nat washandje geven want ik wil geen sperma op de lakens hebben . Ik veegde het slijmspul weg en moest het van hem ook nog bij de vuile wasmand doen. En ook nog direct douchen want hij vind persoonlijke hygiëne belangrijk. Hij zei erna geen 1 woord erover alsof het nooit is gebeurd.
Ik weet niet of dit telt maar ik heb laatst wel iemand betrapt soort van. Ik ging naar de wc en hoorde iemand heel hard hijgen. Daarna kwam hij naar buiten. Heel ongemakkelijk dat. Gelukkig ken ik hem niet
Dit was trouwens op school
Groetjes mij Anoniemxv
( reacties samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege de overzichtelijkheid )
nee, gelukkig niet . meestal doe ik het als ik alleen thuis ben of onder de douche sta met de douche straal dus dan kan dat ook bijna niet
Yes euhh wie niet? Ik zit op een internaat in België. Dat was een keer door een schoonmaker van de school . Ik bleef het weekend daar en ging niet naar huis. De jongens op mijn kamer waren er niet. Ik wist niet dat op die zaterdag dag de ramen van buiten werden gepoetst Ik was super geil volke zak dus naakt op bed alleen sokken aan met mijn rechterhand aan het afrukken. Ik had mijn ogen dicht en opeens tikte een man op de raam met een lachende gezicht..met een duim omhoog. Ga lekker door riep die met trekken weet je wat spuit de raam van binnen met sperma!! Ga ik die daarna schoonmaken ..WTF dacht ik die tuup is in voor gekkigheid of zo. Hij had zijn IPhone al in de hand en was aan het opnemen🫣 JIJ krijgt 50 euro heb je wat zakgeld is snel verdien ik dacht waarom niet. Nou ik ging dicht voor het raam staan en hij in een lachbuitje zeggen spuiten jongen kom maar cum voor mij . Zo gezegd zo gedaan. Hij hield zijn woord kwam naar binnen jo ik ben homo ...ah zei ik dat verklaard waarom je zo op me geild. Een hetero was al lang van die ladder afgedukeld van de schrik.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.