Zijn jullie weleens betrapt tijdens het aftrekken of vingeren en wat gebeurde er bij jullie
Ja 2x
Ik gelukkig niet
Hai, ik moet er niet aan denken nooit gebeurt, en hopelijk ook nooit!
Doby X
Hii,
Ik ben nog nooit betrapt gelukkig en dat probeer ik ook zo te houden. Het lijkt me namelijk echt een zwaar ongemakkelijk iets om mee te maken!
Groetjess van ItsJustMe :)
Heyy,
Gelukkig niet!Â
Ja. Mijn zus en ik hebben slaapkamer naast elkaar met een deur er tussen. We zijn allebei harde kreuners dus we betrappen elkaar vaak genoeg. Vinden we ook niet erg.
Gelukkig nog nooit door mn ouders
Hey, ik ook nooit, lijkt me ook echt enorm shaming. Ik woon met mn moeder dus zij zou me dan betrappen. Echt niet!
Liefs Tover xxx
Gelukkig nog nooit. Hopelijk blijft het zo!
Gelukkig niet. Lijkt me heel akward...Â
Half. Mijn roertje kwam binnen. Ik dus mijn spijkerbroek omhoog trekken en als smoes gebruiken dat ik aan het omkleden was.Â
Ik weet niet of het gewerkt heeft.
Liefs
Yep. 1 keer door mân broer een jaartje of 3 geleden. Ik was âbezigâ op mân kamer, had oortjes in want ik had ook een filmpje op Broer had wel geklopt maar dat hoorde ik dus niet en die l*l komt dus wel gewoon binnen. Zoals
Nee
Â
Hoi hoi, nouja zonder details of een troll-like story te vertellen. Wel kort geleden een keer, iets met op het punt staan om, en mn vriendin die onverwacht langs komt (haar sport ging niet door), mij daarmee wil verrassen en dus zachtjes naar boven sluipt, de deur open doet, "surprise!" roept..... Ja zeg dat wel! đ¤đ¤ Het liep begripvol en goed af zal ik maar zeggen
Groetjes liefs Tartan XÂ
Hoii
Ik gelukkig nog nooit. Hoop het ook zo te houden . Lijkt me heel ongemakkelijk.
Doeiii
Â
Ik deed mijn broek omlaag, en ineens hoor ik mijn moeder boven komen. Ik schrok me kapot. Ze heeft er gelukkig niks van gemerkt.Â
Groetjes van
Ja haha, eigenlijk bijna, mn broer kwam in mn kamer rukte de deken af en zag niet dat mn broek eigenlijk van zijn gulp was hahaha.
Heeee, helaas wel
de eerste keer ooit dat ik ging vingeren  kwam mijn broer binnen (ik was 11 hij was 15) (vorig jaar) en hij wist gelijk wat ik deed . Ik heb hem gelukkig half kunnen tegenhouden het tegen mân ouders te zeggen haha.
Â
xxx
3x al.. door wie? Werd er wat van gezegd?Â
Al een paar keer door mijn moeder, maken er geen drama van. Het gebeurd gewoonÂ
De 2e keer ook op mn kamer toen moeders met schone kleren binnen kwam vallen ze zei alleen iets van âis het lekkerâ ofzo. Ik ging in een rustig tempo door en zij ruimde nog mân kleren op, toen ze weg liep bleef ze nog een paar seconden naar mn piemel kijken.
En de laatste keer een week geleden nu hier op de fkk camping was mn vader me aan het zoeken om te gaan zwemmen, ik lag in mn tent natuurlijk naakt. Ik stond net op het punt om droog klaar te komen en vanuit mn kleine oogjes en zuur getrokken gezicht zag ik mn vader naar me kijken. Hij zei âals je piemel weer slap is kom je dan mee zwemmenâ . Toen ik de tent uit kwam liep ik met mân vader mee en onderweg vroeg hij uit nieuwsgierigheid of ik al sperma heb
Â
Wel fijn relax eigenlijk, gelukkig is mijn moeder ook zo makkelijk en chillen. Kom je nog steeds droog klaar? Of veranderd het al?Â
Â
Ja snap ik heel goed, denk dat het niet zo lang meer zal duren. Het is wel lekker om te kunnen spuiten. Ik kan het sinds 2 jaar al. Ik was ook vroeg in de puberteitÂ
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.