Vraag

betrapt

  • 26 February 2021
  • 5 reacties
  • 1486 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb vandaag iets vervelend meegemaakt mijn papa was thuis vandaag en ik moest vandaag vroeg op en ik zag ligt in zijn kamer branden ik wou goedemorgen zeggen maar ik kwam zo still binnen maar ik heb hem betrapt op masturberen ik heb zo paar sec zitten kijken of het echt was wat ik zag maar het was echt wat ik zag ik ben direct dan weggegaan hij heeft me niet gezien vind dit echt kut dat ik het gezien heb. nu is ook mijn vraag wat moet ik nu doen. en hebben er nog van jullie dit meegemaakt en wat hebben jullie toen gedaan


5 reacties

Badge

Dit is naar maar kan natuurlijk wel gebeuren, ik weet de relatie tussen jou en je vader natuurlijk niet. Je kan ervoor kiezen om het te vertellen of je kan het gewoon proberen te vergeten. Dat is een keuze die je zelf moet maken. Houd je me op de hoogte?

Groetjes crybabyy

Reputatie 7
Badge +19

Ja je zou het er met je vader over kunnen hebben als jij je daar fijn bij voelt, maar ik kan me voorstellen dat dat ongemakkelijk is.

Je kan het ook gewoon voor je houden en niks zeggen. Misschien vergeet je het na een tijdje wel.

Reputatie 7
Badge +5

proberen te vergeten

Ik heb ooit de vibrator van mijn moeder gevonden toen ik iets in haar nachtkastje zocht. Nooit meer over praten en het proberen te vergeten..

Dit is naar maar kan natuurlijk wel gebeuren, ik weet de relatie tussen jou en je vader natuurlijk niet. Je kan ervoor kiezen om het te vertellen of je kan het gewoon proberen te vergeten. Dat is een keuze die je zelf moet maken. Houd je me op de hoogte?

Groetjes crybabyy

ik denk dat ik het gewoon ga proberen te vergeten denk er nu niet echt meer aan 

 

Reageer