Vraag

BETRAPT!?

  • 18 June 2018
  • 6 reacties
  • 1663 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii ik ben een jongen van 12 jaar,
En ik ben net betrapt terwijl ik aan het masturberen was! Ik schaam me heel erg, wat kan ik het beste doen?

6 reacties

Door wie ben je betrapt?

Betrapt door Mn ouders 

Gwn relaxed eronder zijn. Je ouders zijn ook jong geweest en zullen het heust wel begrijpen. Als ze het erg vinden praten ze er nog wel over met je. Maar mijn tip is gewoon rustig blijven. En niks om je over te schamen je zit nou eenmaal aan de begin van de puberteit dan is dat normaal.
Ik denk dat ze je wel begrijpen.
Doe alsof het niet is gebeurd.
Misschien beter om de volgende keer de deur op slot te doen of eventueel onder de douche.

Mvg.
Ik ben door mijn moeder betrapt geweest doen ik bezig was met masturberen .Ze kwam mij slaap kamer binnen zonder te kloppen . Ik ben zeker dat ze wist wat ik aan het doen was . En ging weer weg zonder wat te zeggen sloot ze de deur . Bij het avond etenwas het stil aan tafel . Ik schaamde me en er is nooit over gesproken geweest .
Precies dit, waait wel weer over en het voordeel is dat ze nu wel snappen dat ze even moeten kloppen voor ze binnen komen. 😉 Het is normaal om te rukken, maar het is natuurlijk awkward om betrapt te worden. (ok.. hangt er van vanaf door wie, maar dat is weer wat anders.. lol.)

Reageer