Hey mense, ik had men vriend afgezet aan het station en ik ging toen terug naar huis met de tram ik zat neer en een vreemde man van zo'n 40 jaar stond naast me omdat de tram vol zat maar toen voelde ik dat hij eerst zijn piemel eruit had gehaald ik duwde hem weg want ik was ook nog aan het bellen met men moeder en hij stopte ermee toen ging hij met z'n hand in men broek van achter zo ging hij door en hij wreef over men rug naar beneden tot men slipje en ik had er genoeg van dus ik ging ook gwn staan tussen mensen en hij deed niks meer gelukkig. Ik weet gwn niet wat ik moet doen dit is trouwens eergisteren maandag 10-05-2021 gebeurd en het was nog dag om 15u59. Heeft iemand tips?
heb je een signalement van hem dan kan je misschien aangifte doen en er kunnen ook beelden van zijn dat is hard bewijs en ik zou het vooral met je ouders bespreken misschien is dat moeilijk maar doe dat! veel succes ik heb dat je er bovenop komt
Ja ik heb het opgenomen en er waren mensen die me erna hadden geholpen. Dankjewel :))
dat is mooi nogmaals veel succes!
Hoi Anonymous69.
Wat naar dat dit je is overgekomen.. Ik zal hier inderdaad aangifte tegen doen en omdat je gefilmd hebt heb je bewijsmateriaal. Ik zou ook goed met mensen in je omgeving praten over deze gebeurtenis zoals met je ouders, een vriend/vriendin of familielid. Dat lucht namelijk erg op en de mensen kunnen je ook goed steunen.
Sterkte gewenst!
Groetjes van mij.
Heel erg bedankt ik zal praten met iemand en een aangifte doen nog een fijne dag verder!
Groetjes.
Ja, ga alsjeblieft aangifte doen.
Als het niet voor jezelf is, dan voor een volgende waar hij dit weer probeert. Het is groter dan jou alleen: Jij kunt dit stoppen voor anderenen dat is hartstikke goed!
Dat zal ik zeker doen bedankt!
Hey Anonymous69,
Ik wil eerst even zeggen dat ik het heel erg voor je vindt! Heb je er toevallig al over gepraat met je ouders/voogd?
En ik zou zeggen doe een aangifte want dit soort vieze mannen mogen onze wereld niet verpesten. En als tip willen geven als dit je ooit nog gebeurt dat je zo hard mogelijk roept hierdoor schieten andere ook in actie en wordt er meestal werk van gemaakt maar ik kan snappen dat je van de schrik “bang” niet meer durfde te doen ik wil zeggen dat je ook heel sterk bent om dit met ons te delen! Ik wens je nog heel veel suc6 in deze zaak.
Mvg Gio
Hey,
Bedankt en ja ik heb erover gepraat met een paar vrienden en mijn vriend ik ga aangifte doen en bedankt!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.