Ik en men beste vriend zaten laatst op omegle. Een meisje vroeg of er 1 iemand zen lul kon tonen. Men vriend was toen even uit de kamer en ik toonde men lul. Erna kwam hij terug binnen en zei dat hij men lul zag... Wat moet ik nu doen? De volgende keer komt hij terug lang en ik zou graag samen wat doen.
Hallo Koopmans40 :)
Je kan het misschien voorstellen om iets te doen?
-Dr8gon99
Hallo Koopmans40 :)
Je kan het misschien voorstellen om iets te doen?
-Dr8gon99
Hoe dan? Ik durf niet veel vragen. Ben bang dat het slecht afloopt...
Bij een spel zoals doen durven of de waarheid of dat soort dingen.
-Dr8gon99
Bij een spel zoals doen durven of de waarheid of dat soort dingen.
-Dr8gon99
Wat moet ik dan vragen/ doenvragen?
Je kunt deze vraag aan je vriend stellen: durf jij het om met elkaar aftrekken?
-Dr8gon99
Durf jij het om met elkaar aftrekken?
-Dr8gon99
Ja
Dat was geen vraag aan jou… Dat kun je vragen aan je vriend.
-Dr8gon99
Dat was geen vraag aan jou… Dat kun je vragen aan je vriend.
-Dr8gon99
Heb je nog andere tips dus niet met waarheid durven en doen?
Voorstellen als jullie het hebben over rukken in het algemeen of seksuele ervaringen of dat soort dingen.
-Dr8gon99
Iemand anders nog ideeën?
Hey,
niks ergs aan lijkt mij? Jullie zijn beide jongens en hebben beide hetzelfde geslachtsorgaan of t bij de een wat groter of kleiner is maakt verder echt niks uit. Je kunt vragen of hij interesse heeft om samen af te trekken?
Succes nog!!
→ Tim
Hey,
niks ergs aan lijkt mij? Jullie zijn beide jongens en hebben beide hetzelfde geslachtsorgaan of t bij de een wat groter of kleiner is maakt verder echt niks uit. Je kunt vragen of hij interesse heeft om samen af te trekken?
Succes nog!!
→ Tim
Dit durf ik juist niet. Heb jij ideeën zodat we toch naakt zijn bij elkaar?
Vraag: omdat jij vorige keer m'n mik zag mag ik die van jou dan ook zien?
Wat ik dus wel een heb gedaan met een vriend was dickpics naar mekaar sturen. Ik vroeg toen of hij een stijve had en toen vroeg hij het aan mij, ik had er een en hij wou het graag zien. Daarna vroeg hij aan mij of ik die van hem ok wou zien en ik vond het prima, dus stuurde we foto’s heen en weer dat me aan het aftrekken waren. Misschien kan je ook zo iets doen alleen dan niet online maar in het echt, dat wil je liever volgens mij.
succes er mee!
Koopmans40 “Erna kwam je vriend terug binnen en zei dat hij men lul zag” Zou het kunnen dat hij wel wou laten weten dat hij het wel leuk vond ? Zou je er met je vriend nog is willen over hebben voor je samen nog is op omelge ga ? Je vriend had er weet van dat jij je piek zou laten zien .
Koopmans40 “Erna kwam je vriend terug binnen en zei dat hij men lul zag” Zou het kunnen dat hij wel wou laten weten dat hij het wel leuk vond ? Zou je er met je vriend nog is willen over hebben voor je samen nog is op omelge ga ? Je vriend had er weet van dat jij je piek zou laten zien .
Ik versta hier niet veel van....
Wat ik dus wel een heb gedaan met een vriend was dickpics naar mekaar sturen. Ik vroeg toen of hij een stijve had en toen vroeg hij het aan mij, ik had er een en hij wou het graag zien. Daarna vroeg hij aan mij of ik die van hem ok wou zien en ik vond het prima, dus stuurde we foto’s heen en weer dat me aan het aftrekken waren. Misschien kan je ook zo iets doen alleen dan niet online maar in het echt, dat wil je liever volgens mij.
succes er mee!
We sturen niet naar elkaar. We spreken alleen in het echt met elkaar. Ik ken hem al heel mijn leven.
Heb je het ondertussen al gevraagd?
-Dr8gon99
Heb je het ondertussen al gevraagd?
-Dr8gon99
Morgen komt hij.
Ok, ik hoop voor je dat het lukt!
-Dr8gon99
Ok, ik hoop voor je dat het lukt!
-Dr8gon99
Kan je mss nog even stap voor stap zeggen wat ik moet doen? Ik kan ook na het douchen naakt men kamer inlopen ( waar hij dan is ) om ondergoed te pakken.
Zeg het ander zo:
1.
2.
...
Handdoek om je middel en losjes knopen . En bij het pakken van schoon ondergoed gewoon op vloer laten vallen . En die zo rustig mogelijk oprapen van de vloer.
Handdoek om je middel en losjes knopen . En bij het pakken van schoon ondergoed gewoon op vloer laten vallen . En die zo rustig mogelijk oprapen van de vloer.
Ik heb geen grote handdoeken die om mijn middel gaan.
Zeg wat ik moet doen morgen in stappen:
1.
2.
3.
...
Gewoon weer op Omegle chatten . En vragen wat hij het nog is op Omegle wil chatten . Of eens vragen wat hij het leuks vond doen jullie op Omegle chatte ?
Gewoon weer op Omegle chatten . En vragen wat hij het nog is op Omegle wil chatten . Of eens vragen wat hij het leuks vond doen jullie op Omegle chatte ?
En dan?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.