Skip to main content

Hoi, heeft er iemand tips voor me? Want ik heb een beste vriend die straight is, maar ikzelf ben Bisexueel en zou heel graag willen experimenteren😅 is dat raar?  (Ik ben 13 en hij ook). Als we geil worden, hebben we elkaar nog nooit blood aangeraakt. Alleen boven  elkaars onderbroek. Ik heb zelfs  z’n piemel nog nooit gezien. We maken wel grappen over “zullen we aftrekken” en dat bedoel ik dus stiekem als ja plsss!😂 maar hij bedoeld het als grapje. Is er misschien iemand anders die dit ook heeft? En hoe je dan aangepakt hebt? Want ik wil heel graag iemand pijpen/aftrekken haha. 

Groetjes, Nicky 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 7: het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het is niet heel raar dat je dat wil. Veel jongeren willen experimenteren. Tja je zou het aan hem kunnen vragen of hij dat ook wil. Maar anders zou je eventueel een vriendje kunnen zoeken.

@jaivy dankjewel voor je reactie. Maar het probleem is dus dat haast niemand weet dat ik Biseksueel ben, dus een vriendje wordt lastig. En het vragen heeft totaal geen zin, want hij is al bezig met een meisje fixen haha. Maar ik ga wel even kijken!

Als je bi bent val je ook gwn op jongens dus hz zou je geen vriendje kunnen krijgen? Niet lullig bedoelt haha

Reageer