Vraag

beste vriend ontmaagd was dit slim?

  • 23 December 2021
  • 3 reacties
  • 1551 Bekeken

Badge

Hoi allemaal 

Ik had gisteren met men beste vriend afgesproken om iets te gaan drinken en gezellig bij te praten enzo hij is 15j en ik 16j en op eens begint hij over dat hij nog niet ontmaagd is en dat hij dat wil en hij vroeg of ik hem kon helpen ik durfde geen nee zeggen dus we zijn naar een openbare ondergrondse parking gegaan en hebben daar seks gehad mensen hebben ons 100% gehoord maar was dit slim van mij? Ik vond het wel nog leuk maar het is zo raar ... hij had ook geen condooms bij dus er was een risico maar hij is gelukkig niet in mij gekomen...moet ik blij zijn dat ik hem heb kunnen helpen?


3 reacties

Ik heb ongeveer het zelfde gedaan ik voelde er zelf niet veel bij maar zij was blij dat ik het voor haar had gedaan het ding is soms word het dan raar tussen ons twee das het enigste nadeel is dat het misschien raar word voor de rest is het hoe jullie er bij voelen. Geen condoom was wel een risico maar wat heb ik er over te zeggen ben niet één van je ouders en doe het zelf ook vaak zonder.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes Femke N,

De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Jij bent een jongen en bent bang om zwanger te worden?

Reageer