Skip to main content
Vraag

beste vriend muilen, hoe kan ik dit doen

• August 8, 2026
  • 4 reacties
  • 455 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil morgen mijn beste vriend weer eens muilen maar weet niet hoe ik dit moet doen en als jullie niks weten was ik misschien aan het denken om zo te vragen of  ik hem even apart kan spreken op zijn kamer en dan als we er zijn hem te muilen. Maar als jullie betere ideen hebben laat gerust weten.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 9, 2026

Hey,

Wat is muilen

Ander
  • August 9, 2026

dag ​@anoniem2228787  
Ik wil eerlijk met je zijn. 
En ik hoop op begrip van de moderator. 👩❤💋👩
Ik begrijp iets niet. 
Tussen vandaag en 1 maand geleden heb je heel veel topics gestart over muilen met je Beste Vriend. Over je onderbroek uittrekken voor je vriend, vragen over hoe je hem kan verleiden tot aftrekken, over naakt slapen bij hem, over hem op kamp (waar je zegt hem gemuild en gepijpt te hebben), of zelfs piemels in elkaars kont gestoken en nog andere dingen gedaan hebt. En nu vraag je ineens in weer een topic aan ons hoe je het hem moet vragen. 
Ofwel ben je eerlijk en heb je dat allemaal gedaan, no offence, maar waarom vraag je het dan nogmaals in dit forum, nog maar eens? 
Ofwel zit je ons te trollen. 
Ofwel heb je 100 Beste Vrienden ?
Wat zal het zijn. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 10, 2026

Dag ander

Ik weet hoe ik het moet doen maar jouw reactie hierop moet niet zo onbeleefd te zijn. Ik wil het maar even laten weten want ik weet wel alles hoe ik het moet doen maar vraag gewoon tips.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 10, 2026

Dag trekker

Muilen is iemand tongzoenen.