Vraag

Beste vriend aftrekken

  • 10 February 2021
  • 10 reacties
  • 1603 Bekeken

Badge

Hey Ik ben Sebastian een jongen van 13 jaar en ik wil gepijd worden of pijpen en ik wil het al een tijdje mijn beste vriend proberen aftrekken (wil zelfs pijpen en anaal doen) maar hij wilt niet. Heeft er iemand tips om het te doen of heeft het al gedaan en wilt vertellen hoe die het heeft gedaan.(hij heeft ook een jongere zus en ik wil haar anders ook doen) 


10 reacties

Yo bro ik kan je wel even iets vertellen of informatie geven voor de duidelijkheid ik heb een vriendin en geen ervaring met seks maar doe niet iets wat iemand niet wilt je moet er over praten en respecteren praat duidelijk en op een rustige manier misschien helpt dat succes nog

Reputatie 5
Badge +6

Niet iedereen heeft zin in seks hé, jij zegt dat je dat jongere zusje wil nemen, dan kom je in de gevangenis bro, jij en je vriend zijn vast allebei 13, dus is dat jongere zusje >12, dus strafbaar als je haar aanraakt, dus ik zou oppassen met wat je doet en zegt, wacht gewoon op een vriendin...

Reputatie 4
Badge +3

ja idd je bent ook pas 13 he dus het is sowieso wel erg jong om met seks te beginnen en als je vriend het niet wilt dan moet je ook niet gaan aandringen en waag het niet om zijn jongere zusje aan te raken. Jij bent nog jong maar zij al helemaal 

zoek idd gewoon een vriendin en ook als je die hebt ga niet de hele tijd aandringen dat je het met haar zou willen doen

 

Ehm, je bent pas dertien… maar goed, als die ander het niet wilt, moet je dat accepteren

Badge

hem niet forceren 

Iemand manipuleren zodat hij het wel wil lijkt mij geen goed plan.

Badge

Niet iedereen heeft zin in seks hé, jij zegt dat je dat jongere zusje wil nemen, dan kom je in de gevangenis bro, jij en je vriend zijn vast allebei 13, dus is dat jongere zusje >12, dus strafbaar als je haar aanraakt, dus ik zou oppassen met wat je doet en zegt, wacht gewoon op een vriendin...

dat is niet helemaal correct

Badge

Hoi Sebastiaan,  ik snap waar je tegen aanloopt want ik heb precies hetzelfde bij mijn beste vriend… als ik met hem ga afspeken en we worden geil, gaan we nooit verder dan voelen bij de onderbroek of niet verder dan piemel laten zien. Maar stiekem wil ik dat wel. Ik ben Bisexueel en sta geheel open voor seks. Maakt me niet uit wat en wanneer.😂 maar mijn vriend is Straigt… en helaas wilt ie het dus niet. Jammer😅

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Ik snap waar je tegenaanloopt maar als hij et niet wilt, dan wilt hij het niet! En ik persoonlijk vind dat als je je beste vriend aftrekt dat het een beetje “akward” word. En dat met je jongere zusje: DOE DAT NIET!!! Punt 1: Kom op, het is je zusje! Punt 2: Het is illegaal. Wacht gewoon tot dat je een vriendin hebt, dat is mijn advies!

Groetjes!

Badge

Ik wil het opzich wel doen hoor!😅 ik loop tegen hetzelfde aan met mijn beste vriend. Hij is namelijk ook straight en ik Biseksueel. 

 

Groetjes, Nicky 

Reageer