Skip to main content
Vraag

beste sex plek (niet thuis)

• August 9, 2026
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hé weten jullie misschien tips voor een plek waar ik met mijn vriendin veilig seks kan hebben? Ik mag namelijk van mijn ouders geen vriendin. 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregels 3 en 6:

3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals je woonplaats)

6: het vragen om illegale tips is niet toegestaan 

2 reacties

The blue spirit
Forum|alt.badge.img+1

Hallo ​@Janjjbbjbubbjbh

Je kan misschien bij de ouders van je vriendin seks hebben. Ik denk als dat kan, het de fijnste en goedkoopste optie is. Een wat goedkopere optie is om het in de natuur te doen. Alleen, dan moet de kans dat iemand jullie het ziet doen echt bijna nul zijn. Als iemand je namelijk betrapt, ben je illegaal bezig. Je kan ook een hotelkamer huren, alleen zijn er erg weinig hotels waar je dat onder de achttien kan doen. En de hotels die er zijn, zijn vrij duur. Zeker voor alleen een vrijpartij.

Groetjes The Blue Spirit

PS: Doe het veilig

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • August 20, 2026

Heyhey!

Ik snap dat je graag een plekje wilt waar jullie rustig samen kunnen zijn, maar mss is het eerst een idee om met je ouders te praten over dat je een vriendin hebt. Ik weet natuurlijk niet hoe streng ze reageren, maar mss valt hun reactie uiteindelijk mee.

Als ze het echt niet goed vinden, zou ik in ieder geval niet stiekem een afgelegen plek gaan zoeken om seks te hebben. Het belangrijkste is dat jullie je allebei veilig en comfortabel voelen en dat er geen druk is om het te doen. Bespreek samen rustig jullie grenzen en wat jullie allebei willen. 

Succes!

Ellen xx