Skip to main content
Vraag

Beste luiers om te kopen

Forum|alt.badge.img

Zoals het topic onderwerp al zegt, wat zijn de beste luiers om te kopen om te dragen voor de leuk? Ik heb ze niet perse nodig ofz maar het lijkt mij echt super fijn om te dragen

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 33 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb er zelf van de Carrefour, die zitten wel goed maar als mijn piemel stijf is dan past hij er niet goed in en als ik plas en op mijn zij lig dan lekt het wat, het is wel heel fijn om in een luier te plassen en ook om kaka te doen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 20 reacties
  • 31 maart 2025

Ik draag ze ook voor mn plezier ik heb kruitvat 7 en drynights die passen goed ben 1.70Meter lang en net 14J

Forum|alt.badge.img

Thanks voor jullie reacties ​@Jongen 15j en ​@ollie ! Heeft een van jullie misschien ook tips hoe ik ze kan kopen en verstoppen? Ik wil eigenlijk niet dat me ouders er achter komen. Had het namelijk al een keer tegen hun gezegd alleen hun vinden het niet kunnen...

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 27 reacties
  • 31 maart 2025

Vind de abdl luiers heel erg fijn zitten. Heb nu crinklz luier om met een inlegger erin.  hier doet mijn moeder me mijn luier om, dus het is hier niet echt een geheim. Heb ze ook nodig, maar stiekem vind ik ze ook erg fijn zitten enzo. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 20 reacties
  • 1 april 2025

ik heb een paar ideeën je kan het in een schoenen doos onder je bed of als je een kast hebt heb je je kleding meestal opgestapeld liggen schuif het stapeltje naar je toe en er achter zou een beetje ruimten over moeten zijn, en als je ouders je bed nooit opmaken onder je matras kan goed werken  ik heb ze gewoon onder mn bed in een IKEA doos liggen maar ja bij mij weten ze het al

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 1 april 2025

Ik vind drynites en abena luiers het fijnst 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 33 reacties
  • 3 april 2025

Ge ze eens stiekem kopen in de supermarkt, zeg gewoon dat je wat snacks had gekocht als ze er naar vragen, breng ze stiekem naar je kamer en verstop ze in een doos in een schuif. Als je je behoefte er in hebt gedaan verstop je de luier, best in een klein vuilniszakje zodat het niet begint te ruiken. Als de vuilnisbak bijna vol is en word opgehaald ga je je luier er in steken, niet vanboven leggen maar iets dieper gaan.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen