besneden penis en kont

  • 14 June 2020
  • 3 reacties
  • 771 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb hier twee vragen voor meisjes (of jongens).
 

Wat vinden jullie van een besneden penis? (Niet voor geloof maar voor medische redenen)


Kijken jullie naar de kont bij een jongen en vinden jullie een dikkere kont (niet door vet) aantrekkelijker?

 

 


3 reacties

-onnodige quote verwijderd-

Ik ben een homo jongen en ben besneden, ik vind een onbesneden penis er heel goed uitzien, maar ik heb liever iemand die besneden is vanwege hygiënische redenen. En ja, ik hou wel van een jonge die een grote kont heeft (mensen zeggen dat ik ook wel een dikke kont heb) 

Bedankt voor het antwoord. 
 

ik ben namelijk besneden maar eigenlijk weet ik niet goed hoe mensen hierover denken en of ze dit positief of negatief vinden. Ik denk dat besneden zijn wel zorgt voor betere hygiëne. 
 

ik heb zelf ook een dikkere kont en ik ben hier heel blij mee ook omdat ik hier hard voor train. Ik zou graag weten of (vooral) meiden dit aantrekkelijk vinden.

Reputatie 3
Badge +1

 

- onnodige quote verwijderd -

 

Heyy,

Als meisje kan ik antwoord geven op je laatste vraag, al hoop ik echt dat ik niet gemarkeerd word als off-topic, als dat wel zo is kan je misschien een nieuw topic hierover aanmaken!

Ikzelf vind een dikkere kont helemaal top! Zolang het niet van vet komt, dat is mijn eigen mening en ik wil hier niemand mee pijn doen

 

Hoop dat t helpt!

Reageer