Vraag

Besneden en onzeker daarover

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben toen ik 3 was besneden maar nu ben ik daar dus best onzeker over onder er vaak grapjes over worden gemaakt ik vroeg me af of er veel jongens besneden zijn en wat ze er van vinden ik ben nu trouwens 15 dus ook bezig met experimenteren enzo

3 reacties

Hey, Soepkip,

Jij kunt er niks aan doen dat je besneden bent toen je 3 was, daarom moet je je niks van die grapjes aantrekken. De enigen die er grapjes over maken zijn je ouders, denk ik?

Groetjes,
Geen_Naam
Hi Soepkip

Zoals Geen_Naam zei, is het niet nodig om je hierover te schamen. Hoewel er nu en dan grapjes over gemaakt worden, vermoed ik dat het een toekomstige partner eender is of je besneden bent of niet. Mij zou het althans niet uitmaken.

Zou je degenen vanwaar de grapjes komen hierop kunnen aanspreken om aan te geven dat je hun grapjes niet apprecieert? Wie weet houden ze daar in de toekomst rekening mee.

Groetjes
Kenshin
"ik vroeg me af of er veel jongens besneden zijn"
Er zijn er zeker een redelijk aantal jongens die besneden zijn, hoewel het in Noord-Amerika een stuk prevalenter is.
Het is dus niet enorm ongebruikelijk, dus denk ik dat niemand er al te moeilijk er over zal doen.

Reageer