Vraag

besneden aftrekken

  • 15 May 2021
  • 3 reacties
  • 1825 Bekeken

Badge

Hallo ik ben nu 12 jaar ben besneden toen ik 3 was maar begin nu op de leeftijd te komen dat ik er mee bezig ben wat vinden jullie van een besneden penis en hoe kan ik aftrekken ik heb geen idee hoe ik mij moet aftrekken zonder voorhuid en mijn penis is 13 cm is dat te klein ??


3 reacties

Hey kskekdkdjfb. Ekje,

 

Je hebt verschillen manieren in het mastruberen!, Je kan eens proberen onder je eikel het te (Stimuleren).

 

Kort uitgelegdt dan ga je op & heen met de penis dit kan in begin wat gevoelig zijn maar na een tijdje ga je er aan gewendt raken, Zelf zonder voorhuid kan je voorzichtig je eikel stimuleren maar dit kan wel gevoelig zijn! Nog veel plezier ermee met het ontdekken hopelijk heb ik je kunnen helpen :D

 

Mvg Gio

Reputatie 2
Badge +1

Best @Kskekdkdjfb. Ekje 

 

13cm is een goeie lengte hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

het aftrekken zonder voorhuid kan best wel gevoelig zijn, omdat je direct over de eikel heen gaat, daarom raad ik het aan een beetje nat te maken (kan met water of speeksel) en dan zul je merken dat het nogsteeds fijn voelt maar minder gevoelig.

veel plezier met uitzoeken

groetjes,

username_unknown

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Kskekdkdjfb. Ekje ,

 

Ik heb vrienden die besneden zijn, maar gewoon prima kunnen masturberen, zij doen het gewoon op dezelfde manier als ik. Een penis lengte van 13 centimeter op 12 jarige leeftijd is prima hoor. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reageer