ben ikgay

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb iets waar ik het over wil hebben. Ik heb namelijk een soort gevoel dat ik misschien lesbisch of ni ben. Ik durf er niet heel open over te praten met vriendinnen of mijn ouders. Mijn ouders zijn beiden tegen homo,  lesbi, bi of transgender zijn. 
En ik vind dit best wel lastig omdat ik nu niet helemaal mezelf kan zijn (ook al weet ik nog niet prc wie/wat ik wil zijn). Mijn moeder heeft ooit gezegd dat ze dood zou willen als ik lesbisch was en mijn vader zegt dat hij zichzelf zou haten.

help


2 reacties

Heyy

Begrijp je situatie wel, maar denk aangezien dat je nog niet echt zelf weet hoe het zit denk ik dat je dit beter nog niet zegt tegen je ouders. Eenmaal je het zeker weet kun je bijna niet anders dan dit vertellen aan je ouders. Denk als ze weten dat hun dochter bi of lesbisch is dat ze het wel zullen aanvaarden.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Kaas123

Badge +1

Ik ben zelf lesbisch en ik zeg een ding je hebt ouderwetse ### ouders dat ze mensen die hun zelf zijn niet accepteren meid wees je zelf en wees niet iemand anders voor je ouders als je met iemand wil praten ik en iedereen hier zijn er voor je

Reageer