ben ik zwanger? zonder dat hij binnen is geweest

  • 11 August 2019
  • 11 reacties
  • 3498 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
ik ben 15 en had een vraag want ik zit em een beetje te stressen en weet niet of dat uberhaubt nodig is
ik ben eergister met een jongen geweest zonder condoom maar het verhaal is dus. Zijn penis kwam wel BIJ mijn vagina maar is er NIET IN GEWEEST hij is ook Niet klaargekomen in de buurt van mijn vagina. Nou weet ik wel dat je ook van voorvocht zwanger kan raken maar hij is na zijn laatste keer klaarkomen wel gaan plassen is de kans groot dat de mogelijke sperma ook echt door mijn vagina zijn gezwommen en ik zwanger ben. Ook heeft hij zich na dit allemaal afgetrokken waarbij ik niet zeker weet of hij toen is klaargekomen en even later ik denk tussen de 5 en 10 minuten nog gevingerd waarbij hij er eigenlijk ook niet in is geweest. Ik stress echt heel erg ik slik NIET de pil. Dus moet ik mij hier vreselijk druk over maken en is de kans groot dat ik zwanger ben?

11 reacties

Hey lieve Sarah,

Ik snap je angst, maar je hoeft niet bang te zijn.
Als je zeker weet dat er geen zaadcellen in je zijn gekomen, kan je niet zwanger zijn:)
Bereid je goed voor op de volgende keer zodat je niet weer bang hoeft te zijn. Gebruik bijvoorbeeld een condoom

Ik wens je alle liefde en geluk van de wereld toe,

Liefs, Dolores
Hey lieve Sarah,

Ik snap je angst, maar je hoeft niet bang te zijn.
Als je zeker weet dat er geen zaadcellen in je zijn gekomen, kan je niet zwanger zijn:)
Bereid je goed voor op de volgende keer zodat je niet weer bang hoeft te zijn. Gebruik bijvoorbeeld een condoom

Ik wens je alle liefde en geluk van de wereld toe,

Liefs, Dolores

Heel erg bedankt
is de kans ook groot dat ze stel er is wat rondom de vagina gekomen het er alsnog in is gezwommen of is gekomen. Sorry dat ik zoveel vraag ik heb gewoon veel stress hiervan
Hey,

De kans is niet groot maar hij is er wel. Hij zal natuurlijk nog een hele weg te gaan hebben voordat het in de baarmoeder terecht komt en als het gebeurt ligt het er ook aan hoever je bent met je menstruatiecyclus (kwa vruchtbaarheid) en of het zaadje het überhaupt heeft overleeft. Gewoon wachten tot je weer ongesteld word en zo niet kan je een abortuspil innemen. Als je dit wilt natuurlijk. Dit kan tot 8 weken nadat je sex hebt gehad.
Succes!

Xxx
Hey,

De kans is niet groot maar hij is er wel. Hij zal natuurlijk nog een hele weg te gaan hebben voordat het in de baarmoeder terecht komt en als het gebeurt ligt het er ook aan hoever je bent met je menstruatiecyclus (kwa vruchtbaarheid) en of het zaadje het überhaupt heeft overleeft. Gewoon wachten tot je weer ongesteld word en zo niet kan je een abortuspil innemen. Als je dit wilt natuurlijk. Dit kan tot 8 weken nadat je sex hebt gehad.
Succes!

Xxx


Ik ben echt bang maar dankjewelll xx
Moet ik me veel zorgen maken?
Korte reactie: Ik begrijp dat je je zorgen maakt, dat hoeft niet. Als je je al beseft dat het sommigen niet eens lukt om zwanger te raken na de eerste keer. 🙂
Hey,
De kans dat je zwanger bent is hééél klein, maar is er wel. Misschien zat je wel niet eens in je vruchtbare periode, hoelang is het geleden dat je voor het laatst ongesteld was?
Ik zou gewoon afwachten tot je weer ongesteld wordt. Als je ongesteld wordt is er niks aan de hand.
Als je niet ongesteld wordt, dan kan het gewoon zijn dat je toevallig wat later bent, dus is er nog steeds een hele grote kans dat je niet zwanger bent. Toch zou ik dan wel even een zwangerschapstest halen. Dit kan gewoon in de supermarkt als ik het goed heb.
Als de test negatief is, is er niks aan de hand.
Als de test positief is, kan je abortus doen. (Tenzij je het kindje liever houdt, maar daar ga ik niet vanuit.)
Je hoeft je dus niet veel zorgen te maken. De kans is extreem klein. 1% ofzo.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Het was 4/5 dagen voor mn voorspelde eisprong
dat maakt de kans geloof ik wel wat groter maar bedankt voor je reactie
nogmaals hij is er niet in geweest en ook niet klaargekomen
Na 72 uur kan je ook nog de morningafter pil innemen
Oke hij is dus na zijn laatste keer klaarkomen is ie gaan plassen en dat zou dus betekenen dat het MOGELIJKE voorvocht wat bij mij in de buurt is gekomen geen sperma meer bevat toch? Of in ieder geval heel weinig

Reageer