Skip to main content

Hoi ik denk dat een sperma van iemand in mijn huis per ongeluk op mijn handdoek is gekomen en ik me daarmee zat af te drogen. 

Ik heb veel buikpijn, ik hen steeds het gevoel dat ik vol zit. Ik hoop dat ik niet zwanger ben. 

Ik ben 13 jaar en al bijna 2 jaar ongesteld. Soms heb ik gewoon dat ik 1 msand niet ongesteld ben maar dat is 6 maanden niet zo of langer. Is er een grote kans dat ik zwanger ben???? 

Hey!

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, er is duidelijk iets niet goed aan de gang in je lichaam. 

Om zeker te weten dat je niet zwanger bent kun je het beste een zwangerschapstest kopen (dit kan ook anoniem online). Mocht je niet zwanger zijn, raad ik je aan naar de huisarts te gaan.

Met vriendelijke groetjes,

Maud & Rob

Koop een zwangerschapstest en test het. En inderdaad wat er al gezegd is, ga anders naar de huisarts

Hey!

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, er is duidelijk iets niet goed aan de gang in je lichaam. 

Om zeker te weten dat je niet zwanger bent kun je het beste een zwangerschapstest kopen (dit kan ook anoniem online). Mocht je niet zwanger zijn, raad ik je aan naar de huisarts te gaan.

Met vriendelijke groetjes,

Maud & Rob

Dankjewel voor je hulp!! 

Ik ben vandaag ongesteld geworden waar ik nu heel blij mee ben 😅😅

Dus niet meer zwanger, ik had denk ik gewoon heel veel buikpijn de laatste tijd! 

Koop een zwangerschapstest en test het. En inderdaad wat er al gezegd is, ga anders naar de huisarts

Thanks voor je hulp!! 

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus een test halen hoeft niet meer lol. 

💖💖💖

Waarschijnlijk ben je echt niet zwanger.

Sperma kan wel een kleine tijd overleven maar niet op een handdoek, omdat het daar gewoon keisnel uitdroogt.

Maak je geen zorgen. Waarschijnlijk komt je buikpijn doordat je je zorgen maakt, of dat je iets verkeerd gegeten hebt.

Doe die test als je het zeker wilt weten. Maar het antwoord is: Nee, hier ga je waarschijnlijk niet zwanger van worden.

Reageer