Vraag

ben ik zwanger

  • 5 July 2021
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Badge +1

Hoi,

ik heb echt een heleeee dringende vraag. dus ongeveer een week geleden (iets langer) en we hadden het dus onbeschermd gedaan maar hij trok hem er wel uit als hij kwam… maar nu heb ik dus krampen al een dag en ik heb ook gevoeligere borsten (als ik er op druk voel ik het heel erg maar geen pijn). Ik heb een hele onregelmatige menstruatie en als ik op mijn volgende zou wachten ben ik op vakantie en als het zo zou zijn zal ik al een kleine buik hebben. Ook heb ik niet genoeg geld voor een test 

ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu.…

dankje voor de antwoorden:)


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

je kan voor een paar euro al een zwangerschapstest kopen, misschien kan je wat geld lenen van iemand? anders echt even afwachten.

Reputatie 2
Badge +2

Je zou je vriend misschien kunnen vragen of hij eventueel een test wil kopen, je zou als je een goede relatie hebt met je ouders ook met hun kunnen praten (alleen als je het echt vertrouwt) 

als je nog niet laat bent met ongesteld zijn kan je dat ook nog afwachten

Badge +1

je kan voor een paar euro al een zwangerschapstest kopen, misschien kan je wat geld lenen van iemand? anders echt even afwachten.

Had dus een zwangerschapstest gekocht vanochtend. We hadden samen betaald. Alleen mijn moeder had mijn kamer doorzocht en vond hem… zit heel diep in de problemen nu

Badge +1

Je zou je vriend misschien kunnen vragen of hij eventueel een test wil kopen, je zou als je een goede relatie hebt met je ouders ook met hun kunnen praten (alleen als je het echt vertrouwt) 

als je nog niet laat bent met ongesteld zijn kan je dat ook nog afwachten

Had er een gekocht samen met hem vandaag, alleen mijn moeder had mijn kamer doorzocht en hem gevonden… nu zitten we alleen heel diep in de problemen. Test was wel negatief maar ben nog niet overtijd dus zegt niks

Reageer