Vraag

Ben ik zwanger


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik wilde het een keer met een jongen doen.
Hij is in mij gekomen.
Kan ik nu zwanger zijn. Ik heb geen geld voor een test.
Hoe weet ik of ik zwanger ben?

10 reacties

Hey!

Hoe lang is dat geleden? ALs het nog niet heel lang geleden is zou je de noodpil kunnen vragen.
Zwangerschapstesten zijn niet duur, je zou ook enkele euro's van iemand kunnen lenen.
Een zwangerschapstest werkt nog niet enkele dagen na geslachtsgemeenschap, het verschilt per test hoe lang het duurt.
Ik zou je aanraden om naar de huisarts te gaan. Hij heeft beroepsgeheim en mag niets verdervertellen hierover. Ook kun je gelof ik wel via remgeld iets regelen om het niet te duur te maken voor je.
Probeer hieruit te leren om nooit onbeschermd seksueel contact te hebben asl je niet zwanger wilt worden.

Groetjes
Lot
Ik ben homo en in de winkel enzo zag ik alleen zwangerschapstesten voor vrouwen. we hebben nog geen sexuele voorlichting gehad.
-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 2/15
Jongens kunnen niet zwanger worden.
Je kunt wel een SOA krijgen, dus ook bij homoseksuele seks draag je best een condoom.
...
Maar de test zegt dat ik zwanger ben.
-Reactie aangepast door de Kindertelefoon, in strijd met forumregel 2/15
Ik heb het gevoel dat dit nogal fake is... als je zwanger bent, ga dan naar de huisarts en licht je ouders in.
Ik weet dus niet of ik zwanger ben. Wejoow je geeft me stress!
Als je het met condoom hebt gedaan niet. Een zwangerschapstest is inderdaad niet duur, en je zou even wat geld kunnen lenen.
Het komt (zoals Lot ook al zegt) wel een beetje fake over. Sorry als ik het fout heb.
ik zie dat je transjongen bent. Ik weet niet of je al operaties hebt gehad aan jouw geslacht of andere lichaamsdelen. Stel je hebt wel geslachtsoperatie gedaan dan is het een grote kans dat ze je ook gesteriliseerd hebben. Zo niet? dan kan je het achterhalen door de vorm van jouw tepel en gevoel van jouw buik. Klik hier voor meer info daarover. Je kan het ook opzoeken als "signs of pregnancy" om engelstalige uitleg te vinden. Ik hoop dat je er wat aan hebt
Eh, ik zou dit even met je huisarts bespreken.
Die weet mogelijk wat meer van jouw situatie af en weet in hoeverre jij überhaupt zwanger kunt worden, gezien het transgender zijn en eventuele maatregelen daarvoor.
JONGENS IK BEN GEWOON NIET ZWANGER IK SCHOK AL WANT WAAR MOEST DE BABY UIT KOMEN. PFFFF!

Reageer