Vraag

Ben ik zwanger?

  • 13 February 2019
  • 18 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 12 en heb 3 dagen geleden seks gehad zou ik zwanger kunnen zijn?

18 reacties

Heb je het met comdoom gaan of zonder
Badge
hoe voelde het
Badge
ik was met mijn 10 jaar zwanger
Badge
maar je kan zwanger zijn
alleen als je een condoom hebt gebruikt niet
en als je je in je kont bent genomen
Badge
ben je in je vagina genomen
zo ja condoom of niet

zo niet tegen je moeder en vader vertellen en naar de gynaecoloog
voor de eendenbek en een echo

succes!!
ps: ouderschap is prachtig als je jong bent
Hey Maybelline,

Ben je al ongesteld geweest?
EIk heb je het met of zonder condoom gedaan?

Als je nog niet ongesteld bent geweest is de kans HEEL klein dat je zwanger bent.

Als je al wel ongesteld bent geweest moet je nog 4-5 weken wachten, en als je dan nog niet ongesteld bent kan je zwanger zijn. ( of je bent vreselijk onregelmatig en het duurt nog wat langer )

~Asy
Heb je het met comdoom gaan of zonder
Zonder
Hey Maybelline,

Ben je al ongesteld geweest?
EIk heb je het met of zonder condoom gedaan?

Als je nog niet ongesteld bent geweest is de kans HEEL klein dat je zwanger bent.

Als je al wel ongesteld bent geweest moet je nog 4-5 weken wachten, en als je dan nog niet ongesteld bent kan je zwanger zijn. ( of je bent vreselijk onregelmatig en het duurt nog wat langer )

~Asy

Ik ben nog niet ongesteld
Als je nog niet ongesteld bent geweest kan je niet zwanger zijn. Dus maak je maar geen zorgen. 🙂
Slik je de pil
Niet ongesteld geweest zijn sluit zwangerschap op zich niet uit.
Je wordt natuurlijk ongesteld nadat de eicel vrij is gekomen en je dus vruchtbaar bent.....
Dus het zou zo kunnen zijn dat....

Op zich niets om je zorgen over te maken hoor, maar doe het de volgende keer wel veilig.
Niet ongesteld geweest zijn sluit zwangerschap op zich niet uit.
Je wordt natuurlijk ongesteld nadat de eicel vrij is gekomen en je dus vruchtbaar bent.....
Dus het zou zo kunnen zijn dat....

Ja, weet ik. Maar de kans is vrij klein dat het ook echt gebeurt.

Op zich niets om je zorgen over te maken hoor, maar doe het de volgende keer wel veilig.

Dat is wel waar. Naast dat condooms beschermen tegen een zwangerschap beschermen ze ook tegen Soa's, en die wil je liever ook niet.
Reputatie 2
Badge +3
Hoi allemaal,

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die hier gegeven wordt klopt alleen niet helemaal. Als je nog niet ongesteld bent geweest, kan je wel zwanger raken! Dat kan bijvoorbeeld als je bijna ongesteld wordt. Alleen dat weet je niet van tevoren. Daarom is het handig om een condoom of andere anticonceptie te gebruiken als je niet zwanger wilt raken, ook als je nog niet ongesteld bent. Condooms beschermen je ook tegen SOA's. Als je zeker wilt weten of je zwanger bent kan je 3 tot 4 weken na de seks een zwangerschapstest doen. Meer informatie hierover kan je vinden op de website van de Kindertelefoon en op de website van Sense.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Hoi allemaal,

Wat goed dat jullie meedenken! De informatie die hier gegeven wordt klopt alleen niet helemaal. Als je nog niet ongesteld bent geweest, kan je wel zwanger raken! Dat kan bijvoorbeeld als je bijna ongesteld wordt. Alleen dat weet je niet van tevoren. Daarom is het handig om een condoom of andere anticonceptie te gebruiken als je niet zwanger wilt raken, ook als je nog niet ongesteld bent. Condooms beschermen je ook tegen SOA's. Als je zeker wilt weten of je zwanger bent kan je 3 tot 4 weken na de seks een zwangerschapstest doen. Meer informatie hierover kan je vinden op de website van de Kindertelefoon en op de website van Sense.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon

Dank u maar ik heb een condoom gebruikt dus dat betekent dat ik niet zwanger ben toch???
Slik je de pil
J maar soms ook niet


Dank u maar ik heb een condoom gebruikt dus dat betekent dat ik niet zwanger ben toch???

Klopt.
Reputatie 2
Badge +3

Dank u maar ik heb een condoom gebruikt dus dat betekent dat ik niet zwanger ben toch???


Hoi Maybelline,

Bij goed gebruik van een condoom raak je inderdaad niet zwanger. Als je blijft twijfelen helpt een zwangerschapstest misschien om je zekerder te voelen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Eh, waarom zeg je nu dat je wel een condoom hebt gebruikt?
Wat je zegt verandert de werkelijkheid natuurlijk niet, maar het zal een beetje verwarrend worden voor de forumgebruikers wanneer je schrijft dat je het met en zonder condoom hebt gedaan.

Reageer