Ben ik wel homo?

  • 30 January 2018
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Als je mijn eerste topic ooit hebt gelezen, stond er een stukje waar ik zei dat ik vrij zeker ben dat ik homo ben en dus op jongens val. Alleen de laatste tijd ben ik weer erg aan het twijfelen.

Ik weet sowieso dat ik geen hetero ben, en ook geen bi, want ik vind meisjes gewoon niet 'interessant' op dat gebied.. Alleen als ik dan naar jongens kijk dan vind ik het ook niet zo fantastisch, als je snapt wat ik bedoel. Ik ben ook nog nooit écht verliefd geweest op een jongen (ook niet op meisjes). Daarom twijfel ik nu dus weer heel erg, en ik weet dat je niet altijd 'labeled' hoeft te zijn als je dat niet wilt, maar ik vind het gewoon irritant dat ik er over twijfel.

Dat was het wel weer, doeii 🙂

3 reacties

Badge +5
Het maakt niet uit of je zeker weet of je op jongens, meisjes of allebei valt. Als er een interessant exemplaar op het pad komt, merk je vanzelf of dat een jongen of een meisje is. Boeit niet, toch?
Ik snap heel goed dat je wil weten wat je sexuality is. Dan weet je gewoon waar je staat zonder twijfels.

Soms kunnen labels je sterker maken, ze hebben nadelen. Maar kunnen ook in je voordeel liggen ;)

Je hebt nog een leven voor je, je komt er uit eindelijk wel.

En ik snap dat je het liefste "nu" wil weten wat je sexuality is. Maar geef het de tijd 🙂
Hoi!

Het is normaal dat je twijfelt. Zoals je zelf zegt, hoef je niet 'labeled' te zijn, en mag je gewoon afwachten hoe het allemaal op je afkomt. Misschien is het type waar jij op valt niet aanwezig in jouw omgeving, en kom je die pas bv. binnen een jaar tegen, dat kan allemaal.

Ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest, maar denk wel dat ik op jongens val, dat is gewoon een gevoel. Maar wie weet, misschien kom ik ooit een superleuk meisje tegen en word ik daar verliefd op, alles kan nog.

Ik denk dat, hoewel dat gemakkelijker gezegd is dan gedaan, je het niet te veel moet "overthinken". Laat het maar rusten, je zult het antwoord krijgen wanneer het daar tijd voor is.

Groetjes
x

Reageer