Skip to main content

 

Hi iedereen,

Ik denk dat ik verkracht ben…

Ik was laatst op een familie feest en het was best wel druk.

Het feest was bij mijn oom en tante thuis en iedereen was in de woonkamer aan het praten.

Ik heb ook een best wel grote familie dus niemand lette echt op mij.

Mijn ouders waren allebei aan het praten met de rest van de familie toen mijn oudere neef op eens naar mij toe kwam. Hij zei dat hij zich heel erg slecht voelde en  dat hij wou praten. Hij vroeg ik mee wou gaan naar zijn kamer wou komen samen met hem zodat we konden praten. Ik ging met hem mee.

Eenmaal boven deed hij de deur op slot en deed hij mijn broek naar beneden. Ik was zo bang en ik durfde niks te doen hij ging in me en toen hij klaar was deed hij zijn kamer deur open en liep hij weg.  Ik was doodsbang en ik wou het aan niemand vertellen want ik schaam me echt heel erg. Ik las ergens dat penetratie verkrachting is en dat is precies wat er die avond is gebeurt. 

Dus ben ik echt verkracht en zoja wat moet ik doen want ik durf het echt niet aan mijn ouders te vertellen. Het is nogal een taboe om het over dat soort dingen te hebben in de familie en ik ben bang dat ze me zullen uitmaken voor een hoer en een slet. wat moet ik doen??

 

 

Hoi @Maddi

allereerst; ik zie dag je 3 topics hebt, waar je in ieder vertelt dat je bent aangerand/verkracht. In elk topic vertel je er een ander verhaal over (je vriend, de vriend van je vriendin, en je neef). 
 

ik zeg niet dat je liegt, maar zo wel, kan dat natuurlijk echt niet. Dit forum is om mensen te helpen, ik denk dat iedereen hier, zijn tijd liever niet “verspilt” aan verzonnen verhalen. 
Dus als dit topic, en die andere niet kloppen, zou ik het waarderen als je dat eerijk zegt…. 
 

als je ècht 3x verkracht/aangerand bent, zou ik naar de politie gaan, of contact opnemen met centrum seksueel geweld. 
 

Mij_Niet_Gezien 


Dat is verkrachting ja want je wilde het niet ik zou het toch tegen je ouders zeggen en aangifte doen bij de politie.


je hebt nu drie topics waar je zegt dat je bent aangerand / verkracht en elke keer op een andere manier, De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

Verkrachting is niet om nep verhalen of om grappen over te maken. Het is serieus. En als dit echt is gebeurd dan bied ik mijn excuses aan maar dit allemaal in 3 maanden?

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.​​​​​​​ Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.


Heyy,

ja ik denk wel dat je verkracht bent als ik dit zo lees. Ik zou naar iemand gaan om te praten een vertrouwend persoon ofzoiets?

succes!

byee


Als dit waar is ben je idd verkracht. Alleen je vertelt idd 3 verstillende verhalen. Dus alsjeblieft geen grappen hierover maken.


Reageer