Vraag

Ben ik verkracht?

  • 25 February 2021
  • 4 reacties
  • 765 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 16… ik heb nu 8 maand met mijn vriend. Vandaag sliep ik bij hem. En terwijl ik sliep is hij bij me naar binnengedrongen. Ik werd wakker toen hij in me zat en was op dat moment te bang om iets te zeggen. We hebben vaker seks. Als ik het dan niet wil dan hoeft het niet. Maar ben ik nu verkracht? 


4 reacties

Badge

Als jij niet hebt gezegd dat jij het wou dan ben je verkracht jamaar als je hebt gezegd dat je het wel wou dan ben je niet verkracht.

Reputatie 3
Badge +1

Uit je beschrijving zeg ik dat je idd verkracht bent.

 

Je geeft aan bang geweest te zijn en niet te durven reageren. Dus eigenlijk wou je het niet. Je hebt geen toestemming gegeven aan hem.

 

Heb het er hier met hem over, of schakel je ouders in

Reputatie 5
Badge +6

Als jij het niet wou, en hij ging door, ben je een beetje verkracht, maar als je niks zegt, dan gebeurt er ook niks, dus de volgende keer raad ik je aan om even te zeggen dat hij niet in je moet gaan als je slaapt, maar alleen tijdens de seks...

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Het klinkt wel alsof je verkracht bent. Je geeft aan dat je sliep en dat toen je wakker werd je niet durfde te reageren. Het zou kunnen zijn dat je in freeze kwam, dat is een van de dingen die kan gebeuren als je zoiets meemaakt.  Als je seks hebt moet je weten of iemand het wil. Jouw vriend heeft hier, zoals ik het hoor, geen rekening mee gehouden.

Het is misschien een idee om het met iemand te bespreken. Ook om te voorkomen dat je er geen last van gaat hebben. Bespreek ook met je vriend dat dit natuurlijk niet de bedoeling is.

Ik ben het niet helemaal eens met @Flopflop14  . Je hoeft niet van te voren te zeggen dat hij dat niet moet doen, hij moet het gewoon aangeven en vragen, al helemaal als je slaapt. En jij moet gewoon rustig kunnen slapen zonder na te denken wat er mogelijk kan gebeuren. Ook is het lastig om tijdens de gebeurtenis te zeggen dat je het niet wil. Daarover vertelde ik al hierboven.

Reageer