Vraag

Ben ik oversekst?

  • 23 February 2021
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben net 15 en ik trek me heel vaak af meestal wel zo’n 3/5  keer per dag. Is dat veel voor mijn leeftijd?

Ik stop ook soms dingen in me kont als ik echt geil ben zoals een tandenborstel of andere dingen ( ik ben niet gay) 

ik ben ook vaak bezig met nudes. 

En Ik zit ook veel op seks dating site voor intieme gesprekken en dan vraag ik of ze seks willen hebben.(dit is nog niet gelukt)

 

 

is dit allemaal normaal op mijn leeftijd?

doen jullie dit ook?

of ben ik gewoon oversekst?

 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

3-5 x per dag is kaulo veel, ik neem aan dat je ook niet meer kan klaarkomen na 2-3x, en je penis gewoon een paprika is geworden, misschien moet je wat minder over seks gaan denken, je zegt ook dat je op sekssites voor seks vraagt, ze zijn of nep, of 18+, dus als je 15 bent, zet het maar uit je hoofd, probeer 1-2 x per dag af te trekken, en niet elke dag 5x, groetjes, 

-flopflop14 

(Ik heb nog nooit zo vaak seks gezegd in een reactie….)

Badge

@Flopflop14 
dat is niet zo veel ik doe het zelf 14 keer per dag maar ik denk niet dat ik oversekst ben ik heb namelijk nooit seks

gewoon lekker blijven rukken als jij je daar goed bij voeld. 3/5 keer is niet zo veel. zelf doe ik dit namelijk ongeveer 8 keer per dag

Reputatie 7
Badge +19

Ik ben net 15 en ik trek me heel vaak af meestal wel zo’n 3/5  keer per dag. Is dat veel voor mijn leeftijd?

Nouja, het kan geen kwaad als je er maar geen last van hebt of er afhankelijk van wordt.

Ik stop ook soms dingen in me kont als ik echt geil ben zoals een tandenborstel of andere dingen ( ik ben niet gay) 

Niet aan te raden ivm hygiëne enzo, maar als jij het wil doen, doe je ding.

ik ben ook vaak bezig met nudes. 
kan wel gewoon. Zorg dat je niet herkenbaar bent op de fotos.

En Ik zit ook veel op seks dating site voor intieme gesprekken en dan vraag ik of ze seks willen hebben.(dit is nog niet gelukt)

Even wachten tot je 18 bent.

 

is dit allemaal normaal op mijn leeftijd?

de meeste dingen wel denk ik

doen jullie dit ook?

nope

of ben ik gewoon oversekst?

geen idee, wat denk je zelf?

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Heel erg bedankt jaivy

 

Reageer