Ben ik ontmaagd ?

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 1235 Bekeken

Badge
Hi ik ben een jongen 15 jaar en toen ik 9 Jaar was kwam er een keer een meisje bij mij thuis we zijn toen naar buiten gegaan en hebben ons in een speeltuin helemaal uitgekleed ik heb toen mijn stijve piemel tussen haar schaamlippen gehad niet dieper dan dat. Nu is mijn vraag ben ik nu ontmaagd ? Wat vinden/denken jullie?

5 reacties

ik vindt van niet, je moet echt sex hebben. niet zomaar in de speeltuin als je 9 bent, dat noemen we jongenspeeltuinsex maar om echt ontmaagd te zijn dan moet je maximaal 3 uurtje HARD seksen en je moet d piemel er helemaal in doen en niet de hele tijd de zelfde beweging maken ga soms eens onderop liggen en dan weer bovenop die niet de hele tijd het zelfde ga ook een andere dingen tijdens de sex doen!! nou ik hoop dat dat heeft geholpen.!!
Hoi

Hoewel dat voorval in de speeltuin best intiem was, weet ik niet of het onder seks te rekenen valt. Als negenjarigen waren zowel het meisje als jij jullie waarschijnlijk nauwelijks bewust van wat er gaande was. Ervoer je het toen als een seksuele ervaring?

Groetjes
Kenshin
Badge
Hoi

Hoewel dat voorval in de speeltuin best intiem was, weet ik niet of het onder seks te rekenen valt. Als negenjarigen waren zowel het meisje als jij jullie waarschijnlijk nauwelijks bewust van wat er gaande was. Ervoer je het toen als een seksuele ervaring?

Groetjes
Kenshin


als echte sex ervaarde ik het niet alleen we vonden het wel spannend en mijn piemel was ook stijf
ik vindt van niet, je moet echt sex hebben. niet zomaar in de speeltuin als je 9 bent, dat noemen we jongenspeeltuinsex maar om echt ontmaagd te zijn dan moet je maximaal 3 uurtje HARD seksen en je moet d piemel er helemaal in doen en niet de hele tijd de zelfde beweging maken ga soms eens onderop liggen en dan weer bovenop die niet de hele tijd het zelfde ga ook een andere dingen tijdens de sex doen!! nou ik hoop dat dat heeft geholpen.!!
je hoeft geen 3uur seks te hebben om ontmaagd te worden en je hoeft ook niet hard te seksen
neeh..om ontmaagd te worden moet je er wel echt in

Reageer