Skip to main content
Vraag

Ben ik nu ontmaagd ofzo?

• June 29, 2020
  • 7 reacties
  • 855 Bekeken

Ik ben afgetrokken door een meisje door mijn broek heen en ben klaargekomen maar nu vraag ik me af ben ik soort van ontmaagd ofzo? Of is er niks veranderd ?

7 reacties

• June 29, 2020

Hallo Max :)

Nee, ontmaagding is als je echt seks hebt met een meisje/jongen.

-TheMightySlayer <3

• June 29, 2020

Hey ,Max 

Zoals TheMightySlayer al zei is het niet dat je ontmaagd bent. Dat is als je echt seks hebt gehad.

Groetjes Gebruiker c 

• June 29, 2020

Hoe ben je door je broek heen afgetrokken

• June 29, 2020

Hoe ben je door je broek heen afgetrokken

Gwn bij mijn boxershort 

• June 29, 2020

Goeie vraag; ontmaagden is een term voor meisjes en die wordt soms ook op jongens toegepast. Voor jongens is het eigenlijk een onzinterm.

Zelf vind ik dat je echt wel sex hebt gehad - dat woord is niet voorbehouden aan één specifieke actie. 

Als je aan elkaar zit, elkaar opwindt, klaarkomt - dat is echt wel sex.

En ontmaagding is dus niet zo zwart-wit zo van: als je dat éne dingetje hebt gedaan ben je ‘ontmaagd’ en anders niet.

• June 29, 2020

Denk dat ontmaagden meer bij penetratie is.

• June 29, 2020

Goeie vraag; ontmaagden is een term voor meisjes en die wordt soms ook op jongens toegepast. Voor jongens is het eigenlijk een onzinterm.

Zelf vind ik dat je echt wel sex hebt gehad - dat woord is niet voorbehouden aan één specifieke actie. 

Als je aan elkaar zit, elkaar opwindt, klaarkomt - dat is echt wel sex.

En ontmaagding is dus niet zo zwart-wit zo van: als je dat éne dingetje hebt gedaan ben je ‘ontmaagd’ en anders niet.

Ik denk dat de term ontmaagding voor iedereen betekent dat je een meisje gepenetreerd heb in haar vagina. Of voor meisjes dat een jongen je gepenetreerd heeft. Ik noem aftrekken nou niet echt ontmaagding.