Vraag

Ben ik nou zwanger

  • 2 August 2019
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal ik ben Eline en ik ben 14,5 jaar oud. Mijn vriend en ik zijn best wel vaak geil. Ik zit aan de pil al 2 strippen maar ik heb er een vergeten. En het zat zo. Mijn vriend en ik hebben vrijdag droog seks gedaan ik had een broek aan en hij niet ik zat op zijn piemel maar die kwam bijna eigenlijk in me vagina. Maar we dachten het is toch niet zo gevaarlijk want ik heb kleren aan en ik zit aan de pil. Maar ik ben het die avond vergeten. Ik doe het altijd in nemen als ik naar bed ga. Oke en dus de dag erna (zaterdag) hebben we wat gedaan weer droog alleen had ik nu aleen mijn ondergoed aan. En hij weer niks. En hij heeft me gevingerd en ik hem ge afgetrokken. En hij is niet klaargekomen ofzo maar dus toen we ergens naartoe gingen de winkel dacht ik ineens ik ben gisteren de pil vergeten. Ik heb hem die dag nog meteen ingenomen ongeveer 45 minuten na het droog seks. Maar ik las dat je dus die van de vorige dag ook moest in nemen maar nu heb ik aleen die van vandaag in genomen. En ben ik nu zwanger? Hij is echt niet klaar gekomen en zijn piemel is niet zonder kleding van mij in mij vagina geweest want ik had nog een onderbroek aan hij heeft wel mij gevingert. Ik durf echt geen test te halen en morninf after pil ook niet. Ik heb op googel gekeken dat de kans klein is dat ik zwanger ben. Ik voelde ook volgensmij geen voorvocht dacht ik. Niet zeke. Ik maak nu gewoon de rest van de pil af.

1 reactie

Beste Livingmyownworld,

Wat een vervelende situatie, als je vriendje niet klaargekomen is betekent dit niet dat je nog niet zwanger kunt worden. Voorvocht bevat soms ook spermacellen die je ook kunnen bevruchten. Ik raad je toch aan een zwangerschapstest te gaan halen bij bijvoorveeld je drogist. Volgens mij hebben sommige filialen van de Kruitvat tegenwoordig ook een zelfscankassa. Als je daar betaald heeft niemand het door. Ik hoop dat je er wat aan hebt.


Groetjes, Jack.

Reageer