Beantwoord

Ben ik lesbisch of bi

  • 23 January 2020
  • 7 reacties
  • 1701 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben dus een meisje van 15 jaar. Ik praat sinds kort met een jongen en ik begin hem echt leuk te vinden. Alleen het probleem is dat ik hem niet wil pijpen of aftrekken (ik word al naar bij het idee) maar het neuken zelf zou ik wel willen (als ik wat ouder ben hoor hahah)

Maar ik val ook op meiden, en ik word wel zegmaar opgewonen van het idee om een leuk meisje te vingeren/beffen. Maar toch wil ik een relatie met die jongen want hij is gewoon echt heel leuk..

 

herkennen jullie dit of hebben jullie misschien ideeën waarom ik pijpen en aftrekken naar vind maar het neuken niet?? en zou ik wel een relatie met hem moeten nemen als ik hem niet wil pijpen of aftrekken?

icon

Beste antwoord door Anonymous 24 January 2020, 19:21

Bekijk origineel

7 reacties

Ik denk dat je bi bent en vind je meiden iets leuker dan jongens

Heyy, ik ben dus een meisje van 15 jaar. Ik praat sinds kort met een jongen en ik begin hem echt leuk te vinden. Alleen het probleem is dat ik hem niet wil pijpen of aftrekken (ik word al naar bij het idee) maar het neuken zelf zou ik wel willen (als ik wat ouder ben hoor hahah)

herkennen jullie dit of hebben jullie misschien ideeën waarom ik pijpen en aftrekken naar vind maar het neuken niet?? 

Hey,

Je hoeft pijpen en aftrekken niet perse te willen.  Bij seks draait het om jullie alle2, dus moeten jullie luisteren naar elkaar en elkaars grenzen accepteren. Als je relatie langdurig word kan je op een gegeven moment het wel proberen met aftrekken, maar dat hoeft niet perse.

Daarnaast is seks natuurlijk niet alles in een relatie. Je kan ook gwn romantische dingen samen doen, zinder dat er seks bij te pas komt.

Je vind de jongen heel leuk, dus ik zeg: ga ervoor! Geef tijdens de seks duidelijk je grenzen aan en veel plezier!

Reputatie 3
Badge +3

Als je antwoord aan op de vraag in de titel zoekt, ik denk dat je bi bent omdat je ook gevoelens hebt voor een jongen

Het is trouwens helemaal niet raar dat je hem niet wil aftrekken of pijpen, want dat lijkt mij ook niks. Hij heeft er vast begrip voor

Goed dat je weet wat je niet wilt.  Het één wil je niet en voor het ander voel je je nog iets te jong. Helemaal goed, want dat lost zichzelf dus op; ergens tussen nu en je 32e vind je jezelf niet meer te jong en dan kan het gewoon gebeuren. Helemaal goed. 

Alleen: als je geen sex met hem hebt moet je het geen ‘relatie’ noemen, dat heet ‘vriendschap’.

 

Badge

Denk dat je eerst is met een meisje moet afspreken, dan weet je hoe dat voelt

Heel normaal hoor.. Vroeger vanaf mijn 12e veel dingen ontdekt met vriendinnen, later jongens.. Inmiddels getrouwd ik val op mannen en voor 't gevoel gezelligheid en spanning vind ik soms seks met een vrouw ook geweldig... Als 't voor jou goed voelt is er niks raars aan

Badge

je kan het ook beiden doen seks hebben met een jongen en vingeren met je vriendinnen

Reageer