Beantwoord

Ben ik lesbisch, biseksueel of hetero?

  • 31 December 2019
  • 10 reacties
  • 821 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, 

Ik zit de laatste heel erg met de vraag of ik lesbisch, biseksueel of hetro ben. Ik ben 13 jaar en een meisje. Ik heb toen ik 10/11 jaar was twee meisjes gehad waar ik een gevoel bij had dat ik nog niet kende het was een heel fijn gevoel ook dat gevoel heb ik nog niet bij jongens gehad met wie ik een relatie heb gehad. Ik denk veel na over een relatie met een meisje en ik voel me er prettig bij en het lijkt me ontzettend leuk! Maar de meeste meisjes schelden me gelijk uit of verklaren me voor raar of gek. Ik weet dat ik er het makkelijkst achter kom als ik iets met een meisje doe maar hoe? Ik voel me aangetrokken tot meisjes maar ook tot jongens dan is het toch logisch lijkt mij dan dat ik biseksueel ben? Maar ja wat weet ik nou van verliefdheid? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Weten jullie toevallig ook hoe ik een relatie met een meisje kan beginnen? Ik hoor het graag van jullie!!!

 

Groetjes!!!! 

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 December 2019, 20:26

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo Hallo123 :)

Ik denk uit jou bescrijving dat jij bi bent maar  dat kun jij eigenlijk alleen zelf weten want als jij je lesbisch voelt ben je niet bi (mijn mening).

-Dr8gon99

Badge

Hallo Hallo123 :)

Ik denk uit jou bescrijving dat jij bi bent maar  dat kun jij eigenlijk alleen zelf weten want als jij je lesbisch voelt ben je niet bi (mijn mening).

-Dr8gon99

Dankjewel voor je reactie!!! 

Geen dank, ik vindt het fijn om jou en anderen te helpen.

-Dr8gon99

Reputatie 1

Ik denk dat je maar gewoon een beetje moet kijken.

Als je een meisje leuk vindt ga je daar toch lekker mee?

En als je een jongen leuk vindt ook!

Ik denk dat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt.

Als je maar gewoon kijkt welke mensen je leuk vindt, zonder er per sé een naam bij te vinden.

Al snap ik wel dat het fijn kan zijn om er gewoon een naam bij te hebben zoals lesbisch, bi of hetero, maar 13 is ook een jonge leeftijd om het allemaal al te weten. Doe gewoon waar je je fijn bij voelt, en dan komt de rest wel.

Hey, meid! 

Ik ben ook iemand dat op meisjes en jongens valt, maar daar is niks mis mee. En trouwens, je moet je echt nog geen zorgen maken om wat je bent. Lesbisch, hetero of bi, boeit toch niet.  Laat jezelf vooral niet gekwetst voelen door wat andere zeggen, en geloof me, ik heb er ervaring mee! 

Heel veel liefs, en veel succes! 

Jes

Reputatie 7
Badge +15

Hey, meid! 

Ik ben ook iemand dat op meisjes en jongens valt, maar daar is niks mis mee. En trouwens, je moet je echt nog geen zorgen maken om wat je bent. Lesbisch, hetero of bi, boeit toch niet.  Laat jezelf vooral niet gekwetst voelen door wat andere zeggen, en geloof me, ik heb er ervaring mee! 

Heel veel liefs, en veel succes! 

Jes

3 jaar telaat…. Nouja 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik ben zelf bi

Ik heb een jongen gedate en twee meisjes

Het is heel normaal dat je het nog niet zeker weet wat je bent

Ik ben ook 13, ik wist het gwn al heel snel. Maar push jezelf niet om uit te zoeken wie en wat je bent. Alles op een tijd. En het is heel normaal om bi te zijn maar toch bv meer aangetrokken voelen  tot vrouwen of tot mannen. Das heel normaal. Maak je er niet teveel zorgen over!

Succes <3

Heb je ooit overwogen om omniseksueel te zijn? Dan val je op jongens en meisjes, maar heb je een voorkeur voor een. En laat je vooral niet uitschelden door die meiden. Datt is achterlijk en moet je vooral melden bij je mentor of ouders!

Reputatie 4
Badge +1

heyy meidd

Ik zie dat het al 3 jaar geleden is. 

Dus ik wil ff weten: Ben je er al uit?  En hoe ben je erachter gekomen wat je uiteindelijk was? 

Ik ben nu 12 en zit aardig in de knoop met mezelf

xxx

Hey mensen 

Als je verdriet hebt over bi, gay

of wat ook kom praten kwil mensen helpen 

met die soort vragen 

ik ben het namelijk zelf meisje op meisje enzo verder

ik ben niet gepest geweest nooit, maak vrienden die je respecteren of willen hebben zoals je bent

Mensen zijn gevaarlijk deze generatie is hopeloos blijf zo praten dat lucht je zelf op

Blijf zo verder doen!

Tip= Praat , praten helpt

Reageer