Vraag

ben ik lesbi of hetro?

  • 22 September 2020
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Badge

hallo ik hen dus 12 en we deden doen durf of waarheid en uiteindelijk vroeg ik aan haar wie haar crush was . ze vertelde op de app dat ze op een meisje was en voormij voelde dat raar . ik had een vreemde grijns op mij gezicht als ik eraan dacht en ik begon aan me zelf te twijfelen.wat ben ik nou. ik heb niks tegen homo's of weetik veel wat maar misschien weten jullie advies laat het me weten gr onbekende onzekeren


6 reacties

Daar kom je in de toekomst vanzelf wel achter. Maar als meisje-meisje voor jou raar voelt, denk ik persoonlijk niet dat je gay bent. Dit zou dan juist vertrouwd moeten voelen en meisje-jongen juist niet.

Maar goed, de tijd zal het leren.

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik denk ook niet dat je gay bent, omdat je dat 'raar' vond voelen. Maar zoals @xLisa  al zei, je ziet het wel over paar jaartjes

Hey ik weet niet of je gay bent of niet en dat kan ik ook niet voor je invullen, maar weet wel dat het niet erg is als je het wel bent.   Ik twijfel zelf ook vaak omdat ik tegen een van mijn vriendinnen heel anders op kijk als tegen de rest maar ik denk persoonlijk dat dat gwn vriendschap is :smile:

Oke waarschijnlijk had je hier niet veel aan maar toch.

 

Badge

ty for answering (:

 

Reputatie 3
Badge +4

Eigenlijk heeft xLisa het allemaal wederom perfect verwoord. 

Als het jij het raar vindt is de kans erg klein dat je dan lesbisch ben.

veel succes

Reageer