Vraag

Ben ik homo??

  • 23 August 2018
  • 24 reacties
  • 588 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Nou kijk ik ben een normale jongen
En zit nou voor het tweede jaar bij een vriend in de klas het begon allemaal
Ongeveer jaar half jaar geleden ik was op een feest waar bijna heel de school ook was
Ik heb daar de hele avond met die jongen gedronken samen met andere vrienden maar vannaf dat moment was er dus een soort klik
En sinds afgelopen vakantie ben ik iets meer in hem gaan zien ik weet niet of het heel slim is om het hem te vertellen maar hij bleef vaak bij mij slapen en dan gingen we vaak drinken met andere vrienden erbij maar die waren vaak rond een uurtje of 12 weer weg en ik ging vaak gewoon verder zuipen met hem
Was altijd heel gezellig maar sinds de vakantie kan ik hem eigenlijk al niet meer uit me hoofd zetten ik denk letterlijk elke dag aan hem en sinds het moment dat het uit is met zijn vriendin
Begon ik weer hoop te krijgen ik ben nog nooit echt samen met hem alleen heel bezopen geweest en laatst zij hij wel meerdere keren op app dat hij een keer echt goed met mij wou zuipen
Zo erg dat we de volgende dag niks meer van weten
Zou ik ook graag willen met hem zit er mischien ook nog wel aan te komen maar ik weet niet hoe ik subtiel aan hem kan overbrengen dat ik hem leuk vind mischien pakt hij de hints niet op want vaak ook als we op de bank film zitten te kijken raken we elkaar vaak aan
Niet met onze handen maar vaak onze benen die tegen elkaar aan liggen terwijl er zat. Ruimte is om dat niet te doen ik weet niet
Mischien zou hij wel willen expirimenteren met mij wat mij ook tof lijkt en van uitdaar verder kijken maar ik weet niet wat ik moet doen ik vooral het contact niet kwijt en voor ook niet dat het uitkomt ben er nog lang niet klaar voor om uit de kast te komen als ik uberhoupt wel gay ben waar ik zelf nog niet eens achter ben gekomen in iedergeval is dit nu van me af geschreven en ik hoop dat er mensen zijn die wijs advies voor mij hebben waar ik hopelijk iets mee kan of iets aan heb

24 reacties

Vindt jij jongens in het algemeen mooier dan meisjes? Voel jij je meer aangetrokken door een jongen dan een meisje? Ook op seksueelgebied? Ja, nou dan zit er een kans in dat je homoseksueel bent. Zo nee, dan zal je ook geen homo zijn. Misschien ben je wel bi als je op beiden evenveel valt.

Als ik het opmaakt uit wat jij schrijft lijkt het me niet dat je echt gay bent. Meer dat je nieuwgierig bent in een andere jongen en waarmee je wilt expirimenteren. Zou je alleen met hem willen expirimenteren of zou je ook graag een relatie met hem willen? Zo ja. Dan is er weer een kleine kans dat je homoseksueel bent. En zo nee van ik wil alleen expirimenteren dan is het antwoord ook weer nee, je zal wel geen homo zijn.

In de puberteit wil je graag vanalles ontdekken. En daar valt expirimenteren ook onder. Dus je zou je nergens voor hoeven schamen.

Misschien is het wel verstandig als je die jongen eerst beter leert kennen en dat je misschien is een keer afspreekt zonder dat je alleen maar drinkt. Of misschien tijdens het drinken dat je het vragen gaat stellen. Als het dan vreemd overkomt kan je de volgende dag gewoon zeggen van ja ik was al beetje dronken ofso.

In ieder geval pak het rustig aan.

^
Future
Nou ik denk wel dat ik een relatie met hem wil het is mischien wel goed om hem nog beter te leren kennen maar ik ben vaak druk met werk en school voor hem geld het zelfde maar wat voor vragen zou ik dan moeten stellen aan hem zodat ik meer kom te weten hoe hij mij ziet en over mij denkt?
quote verwijderd

Ik zou gewoon een keer straight to the point gaan en als je al een paar pilsjes ophebt gewoon vragen hoe denk je over mij ofz, Ik ben wel gay en ik weet het zeker heb dit uitgevonden doordat ik stapelverliefd was op een jongen en met hem ging experimenteren, hij heeft alleen alle contacten op de een of andere manier verbroken zonder te zeggen waarom maar door hem ben ik gaan nadenken en gaan kijken naar jongens en meisjes en elke keer als ik van mezelf moest kiezen ging ik voor jongens. Niemand weet dit nog en ik wil het graag van de week vertellen dus mijn comming out maar je moet er echt zelf achter komen en de stappen nemen waar jij je fijn bij voelt.
bedankt voor je tips ik ga der denk ik wel wat mee doen het is inderdaad wel een goeie tip om te zeggen dat ik dronken was als hij negatief reageerd

Hoe is dat bij jou gegaan wie heeft de stap gezet om te expirimenteren en hoe ging dat dan?
Ja ik vind het een idee. Maar ik zou het zelf niet kiezen. Ik zou meer beginnen met observeren kijken hoe die denkt over jongens en een relatie met jongens te hebben en of die al is heeft geëxperimenteerd met jongens. Of dat die misschien samen wikt trekken? Ja idk. Ik zeg maar wat.

Ik vind straight to the point altijd best snel. (dat is het ook) ik zou het niet zo durven te doen. Want straks verbreekt die de vriendschap met jou en ben je hem echt kwijt en dan heb je ook nog dat die misschien gaat praten tegen iedereen dat jij zei dat je gay was.

Maar dat is natuurlijk je eigen keuze hoor. Als jij het fijn vind om meteen snel een antwoord te hebben dan is wat CXXX zei zeker wel goed.
Als je maar doet wat jezelf fijn vindt!

^
Future
Nee ik zou het niet zien zitten om gelijk straight te zijn naar hem want wil hem hoe dan ook wat het kost ook niet kwijt als vriend maar ik heb geen flauw idee hoe hij denkt over jongens weet ook niet zo goed hoe ik dat subtiel uit hem ga krijgen dat is mijn grootste struggle momenteel zolang ik dat niet weet durf ik zeker geen actie te ondernemen ??‍♂️
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

@pannenkoek112
we waren op zijn kamer en we waren gewoon aan het praten over meiden wat ik toen al wat ongemakkelijk vond maar ik kon nog niet plaatsen waarom en hij had een vriendin maar hij was nog niet ontgroend en dat wou hij heel graag dus daar hadden we het een poos over toen kwamen we langzaam steeds dichterbij en uit eindelijk kwam de vraag op tafel van hoe is het om te zoenen met een man en toen zei ik dat ik het niet wist en dat je het alleen kan weten door er zelf achter te komen en toen ging alles vanzelf, die middag hebben we elkaar ook afgetrokken en we hebben nog 2x daarna getongt en toen heeft hij alle contacten verbroken verdere ervaringen heb ik niet met jongens, Ik heb me eergister wel aangemeld bij jong&out maar ze moeten mijn id nog goedkeuren ik vind dat wel lang duren maar ik weet niet wat normaal is daar maarja dat was dus mijn verhaal over expirimenteren

je kan ook gewoon over later hebben over hoe hij later alles voor zich ziet huisje boomje beesje enz en dan werk je langzaam naar de vraag toe van wat vind jij eigenlijk van homo stellen en dan heb je al een onopvallende vraag gesteld en miss gaat het dan verder of gaat het gesprek na het antwoord weer verder over huisje boompje beesje
Bedankt dat je jou ervaring deelt ik hoop dat ongeveer het zelfde gaat want hij is namelijk ook nog niet ontgroend en ik wel met een meisje maar toch mischien kan ik het ongeveer het zelfde aanpaken maar als jij treug denkt heb je dan nog tips die jij op dat moment anders zou hebben gedaan ik hoop alleen niet dat hij contact zal verbreken maar ja dat weet je nooit
dat het contact is verbroken komt puur van zijn kant, dat heeft hij ook toegegeven maar als tip wil ik je mee geven laat alles waar je aan denk los en laat je lekker gaan want dit is een van de fijnste momenten de eerste kus met iemand zoals jij bent en waarmee jij verder wilt
Bedankt alsnog❤️ Voor de mensen die dit allemaal nog lezen alle tips zijn altijd welkom zal ze ook allemaal lezen kan niet genoeg tips en tricks krijgen
Als hij dronken is en dan moet jij aan hem vragen wat vind je van jonge die met je een reactie wil en als hij zegt dat vind ik lekker dan is hij ook gay want dronken mensen spreken de waarheid ?
Haha ja ik begrijp je niet helemaal maar dronken mensen spreek inderdaad vaak de waarheid dus daar gebruikt van maken moet ik dan mischien maar doen
Ik zou het zoals joost010 al zij gwn een keer vragen wanneer hij dronken is maar loop dan niet meteennte hard van stapel want misschien voelt hij zich dan gebruikt omdat hij dronken was
Jaa zal ik niet doen
Is het een betje gelukt pannenkoek112

Reageer