ben ik gay of bi

  • 22 August 2020
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben begin dit jaar uitgekomen als bi richting mn ouders maar zit nu eigenlijk te twijfelen of ik niet gewoon gay ben ipv bi ben met een zéér sterke voorkeur voor jongens aangezien ik eigenlijk een keertje in de eerste een keer een meisje in mn klas had waar ik erg mee bevriend was en enigzins gevoelens voor had maar daarbuiten alleen maar crushes op jongens gehad enzo en de enige relatie die ik tot nu toe met een jongen was (duurde maar een paar maanden, lang verhaal, niet zo fijn/leuk afgelopen, maak ik miss nog een aparte topic voor aan omdat ik daar ook nog wat vragen bij heb). Dus zit daar mee te struggelen en ik vind het eigenlijk wat awkward om het dan nu bij mijn ouders weer te zeggen dat ik gay ben ipv bi. Dus heeft iemand daar nog tips voor? En ik ben eigenlijk alleen nog maar naar mn ouders en mn zusje (en een paar internetvrienden)  uitgekomen en durf eigenlijk niet echt uit te komen naar andere mensen omdat ik echt geen flauw idee  heb hoe ik dat zou moeten doen. (weet niet of dit te veel dingen zijn voor een topic, als dat zo is, sorry is mijn eerste topic)


2 reacties

Is het teveel, nee.

 

Maar uhm misschien is het ook beter om nog niks tegen andere te zeggen aangezien je zelf nog onzeker ben.

Anders vertel je straks dat je bi bent maar later toch gay of andersom.

 

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar heb je niet voor jezelf een soort beeld met wat voor persoon je in de toekomst zou willlen zijn?

Allereerst thnx voor je reactie!

ik heb opzich wel een beeld en dat zal dan inprincipe met een jongen alleen twijfel vanwege die ene keer enigzins gevoelens voor die vriendin dus of dat ik nou gewoon gay ben met (blijkbaar) dus een een zeer zeldzame uitzondering of dat ik bi ben met een zeer sterke voorkeur voor jongens.

Reageer